סלליך לא יזדקק לניתוח, אלו מועמד לעונה הבאה

סנטיהו סלליך, עופרי ארד
סנטיהו סלליך, עופרי ארד | דני מרון

הקשר שנפצע בכף ידו ייעדר כשבועיים ולא יוכל לשחק גם הערב בגביע מול סכנין, מסתמן שעוואד יחליפו וישחק בכנף לצדם של רוקאביצה ו-וייסמן

(גודל טקסט)

מכבי חיפה סיימה את הכנותיה לקראת משחק הגביע הערב (רביעי, 20:45) מול בני סכנין. במועדון מקווים להמשיך את המאזן המושלם של מרקו בלבול גם הערב ולעלות לרבע הגמר.

המאמן ערך אסיפה לשחקנים ודיבר גם על התנאים הקשים שצפויים הערב וגם על כך שסכנין מגיעה כ'חיה פצועה', כך שהזהיר את שחקניו והבהיר להם כי הם צריכים להגיע מרוכזים במאת האחוזים. בנוסף בלבול עשה אסיפה מיוחדת לבלמים ודיבר על שיטת שלושת הבלמים בה משחקת הקבוצה במשחקים האחרונים.

בלבול אינו מתכוון לבצע שינויים משמעותיים בהרכב, כאשר מי שייעדר בוודאות הוא הקשר סינטיהו סלליך. האחרון נפצע באצבע בכף ידו במשחק בשבת מול הפועל באר שבע ואתמול עבר בדיקה בבית החולים רמב"ם, שם התברר כי אין צורך בניתוח. עם זאת, סלליך הצטווה לנוח כשבועיים ללא עלייה לכר הדשא. מי שעשוי להחליף את סלליך הוא מוחמד עוואד שישחק כשחקן כנף, כפי ששיחק בתחילת העונה. חלוץ הרכש מבני יהודה, ירדן שועה, ייעדר בגלל צבירת כרטיסים צהובים.


עוואד. ישוב להרכב ויפתח בכנף (מאור אלקסלסי)

הירוקים צפויים לקבל תמיכה מיוחדת הערב מהקהל הירוק לאחר שכל ארגוני האוהדים הודיעו על סיום המחאה ויגיעו בהמוניהם לדוחא. "הקהל הירוק היה ונשאר הטוב בישראל,  אמרו במועדון.

במקביל בחיפה ממשיכים במחשבות על חיזוק למועד ההעברות הקרוב ואף חושבים גם על הסגל בעונה הבאה. אחד השמות שעלו כחיזוק בקיץ הוא המגן דור אלו, שהיה מועמד כבר בשנה שעברה, אבל אז בחר לחתום בהפועל באר שבע. כעת, לאחר שקיבל הודעה כי ייצא בהשאלה לקבוצה אחרת, גורמים במועדון סיפרו כי אם ישוחרר לאלתר מבירת הנגב, אז תיבחן האפשרות לצרפו.


אלו. אם לא ידרשו עבורו כסף, הוא מועמד לעבור לכרמל (עדי אבישי)


הרכב משוער:
גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, אעיד חבשי, עופרי ארד, אטיין ריינן, רז מאיר, נטע לביא, ג'ורג' מנדג'ק, מוחמד עוואד, שון וייסמן, ניקיטה רוקאביצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי