בכיר בהפועל ת"א: "לפחות שחקן אחד ישוחרר". הקבוצה נקנסה ב-25 אלף ש"ח

אוראל דגני ושחקני הפועל תל אביב מאוכזבים
אוראל דגני ושחקני הפועל תל אביב מאוכזבים | מאור אלקסלסי

האדומים מעוניינים באופיר מזרחי, חנן ממן וחן עזרא, לא מן הנמנע שזיקרי, עגייב ועאבד ישלמו את המחיר. בואטנג צפוי לפתוח נגד חדרה. בית הדין קנס את המועדון עקב שירי שואה והשלכת חפצים בדרבי נגד מכבי תל אביב

(גודל טקסט)
בהפועל תל אביב מעבירים הילוך אחרי התיקו 1:1 בדרבי נגד מכבי תל אביב ומתרכזים בהכנות למשחק מחר (חמישי) באצטדיון המושבה בשלב שמינית גמר גביע המדינה נגד הפועל חדרה, אותה לא ניצחו האדומים בשנתיים האחרונות.


במתחם חודורוב ממשיכים להתעסק בנושא הרכש, ושחרור שחקנים בחלון ההעברות של ינואר. גורם בכיר במועדון: "יש לנו עודף של שחקנים באגפים וכבר בקרוב יוחלט על שחרורם או השאלתם של שחקן או שניים. עדיף שהם ישחקו ויתקדמו מאשר שיהיו על הספסל ולא יזכו לדקות משחק".


ההחלטה כאמור תתקבל בימים הקרובים ומסתמן שהשחקנים המועמדים לשחרור הם רועי זיקרי, אמיר עגייב, אחמד עבד ושמות נוספים עליהם יוחלט בפגישה בין הבעלים לקופי רפואה. בהפועל תל אביב הבהירו: "אנחנו רוצים מאוד את אופיר מזרחי ממכבי חיפה, ואת חנן ממן או חן עזרא מהפועל באר שבע".



אופיר מזרחי. יגיע למתחם חודורוב? (ערן לוף)


בנושא הזר השישי הבהירו במועדון: "יש מספר מועמדים להפוך לזר השישי במקומו של פייסל מוליץ'. נחתים כנראה זר נוסף ואנחנו לא חושבים על המענק של 300 אלף השקלים מהמנהלת". בהפועל תל אביב הבהירו כי הוחלט לממש את האופציה על השוער רובי לבקוביץ'. 



בפן המקצועי, עמנואל בואטנג וקאיו אלבס אמורים לקבל דקות משחק משמעותיות יותר, כשהראשון צפוי לפתוח מחר בהרכב נגד הפועל חדרה בגביע. שחקן הרכש נריוס ואלסקיס יהיה בסגל, ועידן כהן המוצהב לא יתלבש.


מאוחר יותר היום, הפועל תל אביב עמדה לבית הדין בעקבות השכלת חפצים ושירי שואה במשחק הדרבי נגד מכבי תל אביב באצטדיון המושבה. בסיום הדיון הוחלט לקנוס את המועדון בסכום של 25 אלף ש"ח.
  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי