בני יהודה עלתה לרבע גמר הגביע אחרי 0:2 על נצרת עילית

שחקני בני יהודה חוגגים
שחקני בני יהודה חוגגים | דני מרון

שמינית גמר גביע המדינה: זה לא היה מרשים, אבל קבוצתו של יוסי אבוקסיס ללא צ'יבוטה המורחק, עשתה את המוטל עליה לעיני 150 צופים באצטדיון המושבה. דור ג'אן כבש את ראשון (71), יובל אשכנזי הכפיל (81)

(גודל טקסט)

שעתיים וחצי לפני המשחק נגד נצרת עלית בגביע המדינה, בית הדין פסק שמלך השערים הנוכחי של בני יהודה, מאוויס צ'יבוטה לא יוכל לשחק בשל עונש הרחקה. חסרונו של השחקן הקונגולזי הורגש במשחק, אבל לבסוף בני יהודה הראתה הרבה אופי כאשר כבשה שני שערים מאוחרים נגד נצרת עילית ועלתה לרבע גמר גביע המדינה אחרי ניצחון 0:2 באצטדיון המושבה לעיני 150 צופים.

בני יהודה פתחה את המשחק טוב והגיעה למצב מסוכן כבר בדקה החמישית, כאשר שגיב יחזקאל היטל בהגנת הקבוצה מהלאומית והעביר כדור לדור ג'אן, אך האחרון החמיץ ברשלנות ממספר מטרים. דקה בלבד לאחר מכן יחזקאל קיבל גם הוא כדור ממצב נח מול איבגי אבל גם שחקן הכנף רשם החמצה מזעזעת לא פחות משל חברו. בהמשך האורחים הבינו שהשד לא נורא כל כך והחלו במתקפה לעבר השער של זובאס והודות ללא מעט מזל ויכולת טובה של השוער הליטאי, בני יהודה לא נקלעה לפיגור. למרות הקצב הגבוה, המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים.

במחצית השנייה הקצב ירד באופן משמעותי וכשהיה נראה היה שהמשחק בדרך להארכה, בני יהודה הצליחה לצמוא את הרשת אחרי שאבישי כהן השתלט על כדור תועה של אבי איבגי וסיפק והעביר רוחב לדור ג'אן שמצא את הרשת בדקה ה-71. עשר דקות אחר כך יובל אשכנזי כבש את השני של בני יהודה מבישול נהדר של שי מזור המחליף, וזה כאמור הספיק לקבוצה הבכירה יותר לעלות לרבע הגמר.


שגיב יחזקאל עם עופר ורטה (דני מרון)

הרכבים
בני יהודה: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוז, דן מורי, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, יובל אשכנזי, שגיב יחזקאל (שי מזור 79), שון מלכה (אבישי כהן 56), דולב חזיזה, דור ג'אן.

הפועל נצרת עלית: אבי איבגי, עופר ורטה (ים כהן 36), ליעד אלמליח, אלי בלילתי, ז'וליו סזאר, פדרו פטראצי, גיא דיין, אלון נצר, איתן וולבלום (יונתן לוי 46), אוהד רבינוביץ', אחמד קסום.


אבי איבגי עם ליעד אלמליח (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי