במכבי חיפה מעריכים: קראמר יעזוב בתוך שבוע, זנטי יושאל

מיכיל קראמר
מיכיל קראמר | ערן לוף

החלוץ מחזיק בשתי הצעות מהולנד וצפוי למצוא בקרוב בית חדש. זנטי יושאל למכבי פתח תקווה, אזולאי יישאר עד סוף העונה.

(גודל טקסט)

במכבי חיפה לא הופתעו כלל מביטול משחק הגביע אתמול. לאור מזג האוויר הסוער בצפון והעובדה כי חלק גדול מהאוהדים היו נשארים בבית, הדחייה לשבוע הבא תאפשר לאוהדים להגיע למשחק. במועדון גם דאגו כי האוהדים שרכשו כרטיס למשחק יוכלו להיכנס עם הכרטיס הזה למשחק בשבוע הבא. מבחינה מקצועית תערוך הקבוצה אימון ותגביר את הכנותיה לקראת משחק הליגה בשבת מול הפועל רעננה.

בכרמל רוצים להמשיך את המאזן המושלם של המאמן מרקו בלבול ולהשיג ניצחון בית נוסף. בלבול עצמו אינו מתכוון לבצע שינויים לקראת המשחק כאשר הקשר סינטיהו סלליך ייעדר בגלל פציעה בידו. הרכש הנוצץ ירדן שועה, מוצהב ולא יוכל ליטול חלק במשחק. במקביל בקבוצה רוצים להתחזק במועד ההעברות הקרוב ומעוניינים להתחזק בעמדת הקשר האחורי ועמדת המגן השמאלי כאשר הנטייה להחתים שחקנים זרים.

לאחרונה הוצע לקבוצה הבלם מארק טורחון מקבוצת אוניון מהליגה השנייה בגרמניה. השחקן מיוצג על ידי בלם העבר אברהם פאס אבל בחיפה הבהירו כי בשלב זה הרצון להתחזק בעמדות אחרות. טורחון הוצע גם לבני סכנין שבוחנת אופציה לצרפו.


מארק טורחון. יחזק את ההגנה של בלבול? (GETTYIMAGES)

ללא קשר חיפה חייבת להיפרד מהזרים וההערכה כי כבר בשבוע הבא יעזוב החלוץ מיכיל קראמר את ישראל וימצא קבוצה חדשה בהולנד. בסביבתו של קראמר אישרו כי יש לו מספר הצעות מהולנד בין השאר מדן בוש ומאוטרכרט. "קראמר זוכה להערכה רבה בהולנד ולכן זאת לא תהיה בעיה למצוא לו קבוצה" אמרו מקורביו של השחקן. שחקן נוסף שצפוי לעזוב הוא הקשר עמית זנטי שככל הנראה ייצא בהשאלה למכבי פתח תקווה. זנטי היה מבוקש גם בבני סכנין אבל יעדיף את הקבוצה של אבי לוזון. שחקן נוסף ששמו עלה לאחרונה במספר קבוצות הוא שלומי אזולאי אבל בחיפה הבהירו כי עזיבתו של הקפטן כלל לא על הפרק.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי