רשמית: בית"ר ירושלים ויתרה על אילון אלמוג, ערן לוי חתם בקטמון

ערן לוי
ערן לוי | צוות מדיה הפועל קטמון ירושלים

הקבוצה מהבירה הודיעה על נסיגה מעסקת אילון אלמוג. ערן לוי עבר לקבוצה מהלאומית: "ההחלטה שלי חזקה מכל אמירה"

(גודל טקסט)

לאחר שבועיים של מגעים אינטנסיביים בין בית"ר ירושלים ובין מכבי תל אביב ואחרי שהמשא ומתן ידע מחלוקות לצד התקרבויות בין הצדדים, הודיעה היום בית"ר ירושלים, שהיא יורדת באופן רשמי, מעיסקת רכישתו של איילון אלמוג. בהודעה הרשמית שהוציאה בית"ר נכתב: "למרות הניסיון והרצון העז לצרף את חלוצה הצעיר והכישרוני של מכבי ת"א, אילון אלמוג, הדברים לא הבשילו לכדי עסקה בין שני המועדונים וזאת בשל דרישת תשלום נוספת אשר התגלתה ביישורת האחרונה והעלתה את סכום ההשקעה הגבוה מאוד ממילא. אנו מודים למועדון מכבי ת"א על הנסיון הכן ומאחלים הצלחה לשחקן". 

 

אחרי שאלמוג עצמו כבר סיכם לחמש עונות במדי בית"ר ואחרי ששני המועדונים כבר הגיעו להסכמה עקרונית על קיום העיסקה, במסגרת תשלום שנקבעה על מיליון יורו וחצי, הגיעה דרישה נוספת מצד מכבי תל אביב, לתשלום של מע"מ, בנוסף לסכום הראשוני, מה שהעלה את סך העיסקה לכ-1.765 מיליון יורו, סכום שאותו סירב בעלי בית"ר משה חוגג, לשלם עבור השחקן.


בנוסף נותרו בין הצדדים גם מחלוקות על אופן חלוקת האחוזים בנוגע למכירה עתידית, דבר שהיקשה על סגירת העיסקה. ביומיים האחרונים, התנהלו המגעים ישירות בין משה חוגג למיטש גולדהאר, אולם השניים, לא הצליחו לגשר על הפערים וכאמור הבוקר הודיעה בית"ר, שהיא יורדת סופית מהעיסקה. הסיכויים שבכל זאת תצא העיסקה לפועל קלושים ביותר ונראה כי כבר בימים  הקרובים, יושאל אלמוג להפועל חדרה, יחד עם עדן קארצב, שחקנה של מכבי תל אביב.
 

במקביל לנפילת עיסקת אלמוג, תנסה כעת בית"ר לצרף חלוץ זר, כאשר כבר בימים הקרובים ינסו להאיץ את המגעים, עם שני מועמדים שיש לצוות המקצועי. גם שמו של הסלובני לוקה זהוביץ', נמצא על הפרק, אולם טרם נפתח משא ומתן עם השחקן או עם מאריבור, בנוגע להעברתו לבית"ר. העברתו של ערן לוי להפועל קטמון נסגרה. קטמון תיקח על עצמה את מרבית שכרו של השחקן עד לסיום העונה. עד אתמול עוד היו פערים בנוגע לחלוקת הנטל של שכרו של הקשר. הבוקר נסגרו כל הפרטים וגם השחקן סגר עם ראשי הקבוצה מהלאומית את מעברו.







ההעברה המפתיעה של החלון. ערן לוי עובר להפועל קטמון (צילום: אודי צטיאט)


מקטמון נמסר: "אנחנו שמחים לבשר שאחד השחקנים המוכשרים ביותר בכדורגל הישראלי חתם היום בשורות המועדון!  רגל שמאל האימתנית של ערן ידועה בכל מגרש בארץ ואנחנו מקווים לראות אותו משמח בחודשים הקרובים גם את אוהדי הפועל קטמון ירושלים. ההחתמה של ערן לוי במועדון היא אחת הגדולות שידעה הפועל קטמון ירושלים, והתאפשרה הרבה בזכות הספונסרים היקרים בני סיוון, יוסי ליפקין ולארי טננבאום שהתייחסו להחתמה ואמרו: "ערן לוי הוא שחקן מאוד משמעותי. אנחנו שמחים לעזור בהחתמתו ולהמשיך להוכיח שמודל קבוצת אוהדים תחרותית בהחלט יכול להתקיים".


המנהל המקצועי שי אהרון אמר: "אנו שמחים לצרף את ערן ולחזק את הסגל האיכותי שלנו. מעבר ליכולות המקצועיות הידועות שלו, בלטה התשוקה שלו להגיע למועדון". ערן לוי עצמו ביקש למסור לאוהדים: "ההחלטה שלי לעשות הכל כדי להגיע למועדון חזקה מכל אמירה, עכשיו הגיע הזמן לעבוד, להתאמן חזק ולנצח על המגרש".
 

ערן – "ההחלטה שלי לעשות הכל כדי להגיע למועדון חזקה מכל אמירה, עכשיו הגיע הזמן לעבוד, להתאמן חזק ולנצח על המגרש"
שי – "אנו שמחים לצרף את ערן לחזק את הסגל האיכותי שלנו. מעבר ליכולות המקצועיות הידועות שלו, בלטה התשוקה שלו להגיע למועדון" pic.twitter.com/NkmuwivFqK

— Hapoel Katamon JlmFC (@HapoelKatamon) January 17, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי