בהפועל חיפה בטוחים: "סכנין תגיע בטירוף, נצטרך להיות מוכנים"

שרון מימר
שרון מימר | דני מרון

בקבוצה חוששים מהמשחק בדוחא (שבת 18:00, ספורט4). שטקוס צפוי לחזור לשער, התלבטות במרכז ההגנה בין קפילוטו למיטרבסקי. קשוע עשוי לשוב בשבוע הבא

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון הגדול בשבוע שעבר על מכבי פתח תקווה, ותחת עיניו של הבעלים יואב כץ שנחת השבוע בישראל, מקווים בהפועל חיפה להשיג ניצחון יוקרתי גם במשחק החוץ נגד בני סכנין מחר (שבת 18:00, שידור משולב בספורט4). במועדון מודעים לקושי במשחק, למרות שסכנין נמצאת מתחת לקו האדום. "סכנין תגיע בטירוף למשחק הזה, במיוחד בדקות הראשונות, ונצטרך להיות להיות מוכנים לזה", אמרו בקבוצה.

המאמן שרון מימר אינו מתכוון לבצע שינויים גדולים מהניצחון בשבוע שעבר, אך נראה שהשוער ארנסטס שטקוס יחזור לשער על חשבונו של רן קדוש. מימר הסביר כי בחר לשים את השוער הליטאי בשבוע שעבר בספסל סביב הדיבורים על מעברו לבית"ר ירושלים אבל לאחרונה ערך עמו מספר שיחות ושטקוס הבטיח כי יישאר להיות מחויב לקבוצה עד לסיום העונה. גם הבעלים יואב כץ הבהיר לאחרונה כי אינו מתכוון לשחרר את השוער הליטאי במועד ההעברות הקרוב אלא בסיום חוזהו בקיץ. התלבטות נוספת למאמן היא במרכז ההגנה, כאשר זו הייתה הנקודה החלשה במשחקים האחרונים ולא מן הנמנע כי ניסו קפילוטו יפתח בהרכב במקומו של ריקי מיטרבסקי.

הקשר גילי ורמוט, שלא התאמן כל השבוע בגלל מחלה, ערך שני אימונים בלבד ועשוי לפתוח על הספסל. במקביל, במועדון מחפשים אחר שחקני התקפה ולאחרונה מימר בחן מספר אופציות של זרים. מי שבכל עשוי לשוב הוא החלוץ מאמון קשוע. האחרון אומנם ביקש לעזוב את הקבוצה לפני חודש ימים אבל לאחרונה נערכו מספר שיחות בין נציגיו לבין כץ בהם ביקש הבעלים מהחלוץ להישאר בקבוצה והבטיח כי יקבל הזדמנות ממשית להוכיח את עצמו.

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תאמאש, ריקי מיטרבסקי (ניסו קפילוטו), שון גולדברג, רסמוס סטויטדט, ראדו גינסארי, מקסים פלקושצנקו, נס זמיר, מתן חוזז, בן אז'ובל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי