עמית ביטון בדרך החוצה מאשדוד לאחר תקרית עם יובל נעים

עמית ביטון
עמית ביטון | לירון מולדובן

הבלם בן 22 עשוי לסיים את דרכו בעיר הנמל, כאשר נשלח לחדר ההלבשה עקב חילופי דברים עם המאמן באימון לקראת המשחק נגד הפועל ת"א (שני, 20:00, ישיר בספורט4). אלי לוי ינהל את המשחק, רייכרט עשוי לשוב להרכב

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

לא שקט במ.ס. אשדוד, במהלך באימון הצהרים לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב (שני 20:00, שידור ישיר בספורט4) במהלך משחקון פנימי העיר המאמן יובל נעים בחיוך לאחר כדור חוץ לניר ברדע "אל תהיה כמו עמית ביטון" מתברר שביטון שמע את האמירה בצחוק וצעק לעבר יובל נעים שלא ידבר או יזכיר את שמו. חילופי הדברים עצרו את האימון והמאמן שלח את עמית ביטון לחדר ההלבשה ועל פי אנשי המועדון מסתמן כי עמית ביטון לא יהיה בהמשך ומועדון ואפשר שסיים את דרכו באשדוד.

המאמן יובל נעים עצמו מורחק מהמשחק נגד הפועל תל אביב ולעוזרו אלי לוי שסיים לאחרונה קורס מאמנים מתקדם אין תעודת פרו וצריך את אישור ההתאחדות לכדורגל כדי לנהל את המשחק באופן חד פעמי.

להרכב נגד הפועל תל אביב אמור לשוב לאחר פציעה הקשר בן רייכרט ואילו הרכש האחרון יניב בריק מתוכנן לפתוח בהרכב הראשון. במועדון פנו למכבי חיפה בניסיון לקבל בהשאלה את הבלם דוס סנטוס עד סיום העונה. שחקן בקבוצה אמר: "המשחק נגד הפועל תל אביב הוא על עונה שלמה. לא חושבים על גבר מלבד ניצחון".


עלול לסיים את דרכו במ.ס. אשדוד. עמית ביטון (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי