צפו בתקציר: בני יהודה ומכבי נתניה נפרדו ב-0:0 מאכזב

בצ'יראי, פלשר
בצ'יראי, פלשר | עדי אבישי

היהלומים, שהגיעו למושבה אחרי 120 דקות נגד ב"ש, היו קרובים יותר להכריע את המשחק אבל בצ'יראי החמיץ ברשלנות מול זובאס. מנגד, המארחת נראתה חיוורת ללא שועה שנמכר וצ'יבוטה המורחק. פיניש ניצל מאדום

(גודל טקסט)

בני יהודה ומכבי נתניה, שתי קבוצות צמרת, פתחו הערב (שבת) את המחזור ה-19 בליגת העל עם 0:0 משמים שלא שירת אף אחת מהן. האורחת, שהגיעה למושבה אחרי 120 דקות נגד באר שבע, דווקא הייתה רעננה יותר ורק חוסר דיוק של פאטוש בצ'יראי מנע ממנה לחזור לשרון עם שלוש נקודות. המארחת, ללא שני החלוצים שפתחו את העונה (שועה נמכר למכבי חיפה, צ'יבוטה מורחק), לא הייתה מסוכנת וסיימה בתיקו ללא שערים שבוע שני ברציפות.


2,400 צופים הגיעו בשעת צהריים לאצטדיון המושבה, מרביתם צהובים שחורים שעשו את הדרך מהשרון. הכתומים שבכל זאת הגיעו לצפות בקבוצתם הניפו שלטים וגידפו את הבעלים ברק אברמוב, ככל הנראה זכר למכירתו של ירדן שועה למכבי חיפה.


המשחק נפתח בשליטה של בני יהודה, אך מכבי נתניה הייתה זו שהגיעה למצבים. בדקה ה-7 היא רשמה פספוס ענק כשאביב אברהם הכניס כדור עומק נהדר לפאטוס בצ'יראי שהגיע לבדו מול זובאס ובעט ברשלנות ליד הקורה. בהמשך גם עלי מוחמד, גיא מלמד וגבי קניקובסקי ניסו, אבל אמיליוס זובאס היה ערני והוריד את הקבוצות להפסקה ב-0:0.



אבוקסיס. לא פשוט בלי שועה וצ'יבוטה (עדי אבישי)


יוסי אבוקסיס ביצע חילוף כבר בפתיחת המחצית השנייה, אבישי כהן עלה על חשבונו של שגיב יחזקאל המאכזב, אך הקצב של המשחק דעך עוד יותר ושתי הקבוצות מיעטו לסכן את השערים. בדקה ה-64 מכבי נתניה הייתה צריכה להישאר ב-10 שחקנים, אך השופט גל לייבוביץ' התעלם מגלישה מאוחרת של סתיו פיניש והורה להמשיך לשחק. נתניה קיבלה בוסט מההחלטה והגיעה למספר מצבים נוספים, אבל אמיליוס זובאס המצוין שמר על רשת נקייה, 0:0 בסיום.


בני יהודה רשמה 0:0 מחזור שני ברציפות ופספסה הזדמנות להגדיל את הפער מהמקום השלישי. במחזור הקרוב הכתומים ייצאו למשחק חוץ באצטדיונם הביתי נגד הפועל תל אביב. מכבי נתניה, אחרי 120 נגד הפועל באר שבע באמצע השבוע, יכולה להצטער על חוסר הריכוז של שחקני ההתקפה שלה ובשבוע הבא תהיה לה הזדמנות לתקן בקרב ישיר על המקום בפלייאוף העליון בבית נגד מכבי חיפה המתאוששת.




אוהדי בני יהודה נגד הבעלים ברק אברמוב (עדי אבישי)

הרכבים
בני יהודה: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוז, דן מורי, דניאל פלשר, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, יובל אשכנזי (שון מלכה, 91), דולב חזיזה, שגיב יחזקאל (אבישי כהן, 46), דור ג'אן (רועי בן שמעון, 69).


מכבי נתניה: דני עמוס, ויקי כחלון, טים הויבך, ברנקו ורגוץ', ג'ונתן בורנשטיין, סתיו פיניש, עלי מוחמד, אביב אברהם (שובל גוזלן, 75), גבי קניקובסקי, פאטוס בצ'יראי, גיא מלמד (מוטי ברשצקי, 65).


מהלך המשחק

*עוד לפני שריקת הפתיחה בני יהודה נפרדה מסתיו פיניש, שעבר בקיץ למכבי נתניה והעניקה לו חולצה ממוסגרת.



ברק אברמוב וסתיו פיניש (עדי אבישי)


דקה 1: ברק אברמוב עלה לעבר מקומו ביציע ו"זכה" לשלל קללות וגידופים מצד אוהדי בני יהודה, שעדיין לא נרגעו ממכירתו של ירדן שועה למכבי חיפה.


דקה  7: בצ'יראי היה חייב לכבוש את ה-6 שלו העונה בליגה, אך החמיץ באחד על אחד מול זובאס לאחר כדור עומק נהדר של אברהם שחתך את הגנת בני יהודה.


דקה 20: בני יהודה מחזיקה בכדור, אך שוב נתניה מסוכנת יותר. היהלומים יצאו להתקפת מעבר עם עלי מוחמד, שעבר שני שחקנים ובעט לרשת החיצונית.



החמצת ענק. בצ'יראי (עדי אבישי)


דקה 31: מלמד ניסה בבעיטה מפתיעה מחוץ לרחבה, זובאס התעופף והדף. קניקובסקי הגיע ראשון, הטעה שחקן ובעט גם הוא מרחוק אבל השוער הליטאי שוב היה במקום.


דקה 38: דן מורי ניסה בכדור חופשי מ-30 מטרים, אך הבעיטה שלו עלתה גבוה מעל המשקוף של עמוס.


דקה 44: מלמד עבר שחקן כתום בתוך הרחבה ובעט בשמאל לא מספיק טוב. עוד הזדמנות טובה לאורחת.



ניסיון יומרני. דן מורי (עדי אבישי)


דקה 46, חילוף ראשון בבני יהודה: אבישי כהן שהגיע בינואר החליף את שגיב יחזקאל המאכזב.


דקה 52: עזוז הבלם עלה למעלה ובעט טיל מ-30 מטר שכמעט חדר לרשת של עמוס.


דקה 64: סתיו פיניש, שסוחב צהוב מהמחצית הראשונה, הכשיל באגרסיביות את דולב חזיזה אחרי גלישה מאוחרת. השופט היה צריך להרחיק את הקשר, אך בחר להתעלם וקיפח את בני יהודה.



השופט גל לייבוביץ' (עדי אבישי)


דקה 69: רועי בן שמעון עלה להופעת בכורה בליגת העל במקום דור ג'אן התשוש.


דקה 73: בצ'יראי שוב הגיע מול זובאס אחרי מסירה טובה של קניקובסקי, אלא שגם הפעם זובאס היה מקום והדף.


דקה 79: פיניש בעט כדור חופשי מסובב מ-18 מטרים אבל זובאס זינק והדף ברגע האחרון.


דקה 91: יובל אשכנזי נפצע בכתף וירד לחדר ההלבשה כשהוא נאנק מכאבים. שון מלכה הוזעק מהספסל הכתום.



עוד הופעה טובה בין הקורות. אמיליוס זובאס (עדי אבישי)

ניצלו מאדום. דראפיץ' וברדה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי