אבוקסיס: "לא אביא רכש רק בשביל להשתיק את האינטרסנטים"

יוסי אבוקסיס, יעקב אסייג, אורי גוטמן
יוסי אבוקסיס, יעקב אסייג, אורי גוטמן | עדי אבישי

מאמן בני יהודה התייחס למחאת הקהל אחרי ה-0:0 נגד נתניה: "יש אנשים שרוצים לעשות רע, אצרף רק מישהו שיכול לשדרג". על המשחק: "נקודה זה לא רע". דראפיץ': "היינו שווים גול, בצ'יראי חלוד". אשכנזי פונה לבה"ח

(גודל טקסט)

בני יהודה ומכבי נתניה, שתי קבוצות שעלו השבוע לרבע גמר גביע המדינה, פתחו הערב (שבת) את המחזור ה-19 בליגת העל עם 0:0 מאכזב לעיני 2,400 צופים באצטדיון המושבה.

יובל אשכנזי, קשר בני יהודה, נפצע בתוספת הזמן וקיבל טיפול ראשוני בחדר ההלבשה, אך רופא הקבוצה ארייה בין לא הצליחה להחזיר את הכתף הפרוקה למקומה. השחקן פונה לטיפול בבית החולים והוא צפוי להיעדר כחודש וחצי.

יוסי אבוקסיס סיכם: "לא לנו יום לא טוב בהתקפה ולא סיכנו את השער של מכבי נתניה. במשחק כזה, צריך גם לדעת לקחת נקודה. נתניה מתמודד איתנו בצמרת הגבוהה וצריך לדעת לא להתבייש לקחת תיקו. לא היינו חדים וטובים בחלק הקדמי, זה כנראה יותר מידי בשביל בני יהודה לשחק בלי מאוויס (מורחק) וירדן (נמכר). נקודה זה לא כזה גרוע".

מחאת האוהדים נגדו ונגד אברמוב: "בפעם ה-1,000 – אני רוצה להתחזק וכרגע זה לא מסתדר. בני יהודה מוכנה לשלם הרבה כסף עבור חיזוק, אבל אני לא אביא שחקנים רק בשביל להשתיק כל מיני אינטרסנטים מהקהל שרק רוצים לעשות רע ומקללים אותי ואת ברק. אם לא יהיה שחקן מתאים, אני לא אביא. רוב השחקנים שלנו הוכיחו את עצמם העונה. זה לא סוד שאני רוצה חיזוק, אבל אצרף רק מישהו שיכול לשדרג".


אוהדי בני יהודה נגד אברמוב ואבוקסיס (עדי אבישי)

אבוקסיס הוסיף: "הכלים שיש לי עשו דברים יפים מאוד עד עכשיו. העזיבה של ירדן וההרחקה של מאוויס פגעו בנו היום בחלק הקדמי. אנחנו נצרף שחקנים, אבל רק טובים. שיחקנו הגנה טובה היום. פלשר היה ארבעה ימים בבית עם חום ואני רוצה לציין אותו. הצוות הרפואי אמר לי להחליף אותו בהפסקה, אבל לא הסכמתי והוא עשה חצי שני טוב מאוד. מגיע לו כל הכבוד".

סלובודאן דראפיץ' אמר: "אני חושב שהיינו שווים גול והחזקנו את בני יהודה על אפס מצבים. אנחנו קצת מאוכזבים, אבל אחרי 120 דקות מול באר שבע – תיקו זה גם בסדר נגד בני יהודה בחוץ. לאור איך שהמשחק התפתח, היינו יכולים להוציא יותר".

ההחמצות של בצ'יראי: "זה קורה. הוא לא שיחק נגד באר שבע ואולי הוא עדיין קצת חלוד. אנחנו מרוצים ממנו וגם מהקבוצה כולה. יש קצת עייפות, אבל עכשיו יש לנו הרבה זמן להתכונן למשחק נגד מכבי חיפה".


חלוד? בצ'יראי (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי