צפו בתקציר: שלושער לחוזז ב-0:4 של הפועל חיפה בסכנין

מתן חוזז, מקסים פלקושצ'נקו
מתן חוזז, מקסים פלקושצ'נקו | מאור אלקסלסי

המושאל ממכבי תל אביב מצא את הרשת שלוש פעמים והעלה את מאזנו לארבעה שערים בשתי הופעות, פלקושצ'נקו חתם ניצחון אדיר. הקהל המקומי התפרע והשליך כיסא למגרש, עמיר תורג'מן עלול לסיים את תפקידו

(גודל טקסט)

בני סכנין נמצאת בעיצומו של משבר עמוק והמאמן עמיר תורג'מן עלול לסיים את תפקידו. הערב (שבת) הקבוצה מהמגזר רשמה משחק ליגה שמיני ברציפות ללא ניצחון כשהובסה 4:0 בדוחא נגד הפועל חיפה, שהשיגה ניצחון שני ברציפות ומשחק תשיעי ללא הפסד.

מתן חוזז, שהצטרף להפועל חיפה בהשאלה ממכבי תל אביב לפני כשבוע וחצי, כבש שלושער ראשון בקריירה  (43, 44 ו-77) ומאזנו עומד על ארבעה שערים בשני משחקים. איזה בינגו מדהים של שרון מימר ויואב כץ.

הפועל חיפה הייתה מסוכנת יותר מפתיחת המשחק, אבל השער המיוחל הגיע רק בדקה ה-43. ראדו גינסארי מצא את מתן חוזז, שחדר לרחב ובעט ברגל ימין כדור שטוח שהכניע את מחמוד קנדיל. דקה חלפה והמושאל ממכבי תל אביב השלים צמד. זמיר הוריד לקשר שבעט עוד כדור חד, הפעם ברגל שמאל לפינה הרחוקה וקבע 0:2 בהפסקה.

בדקה ה-77 דור מלול מצא את חוזז, שבעט כדור שפגע בשחקן סכנין וחדר לרשת, איזה הופעה חלומית לקשר ששלח איתות לוולדימיר איביץ' ובן מנספורד. בדקה ה-86 מקסים פלקושצ'נקו קבע את תוצאת המשחק עם שערו השני העונה בליגה, 0:4 אדיר להפועל חיפה בסיום.

מי שלקח קשה במיוחד את ההפסד ואת מצב הקבוצה הם חלק מאוהדי בני סכנין שאיבדו את העשתונות. הם שרקו בוז לעברם של השחקנים, השליכו כיסאות, קיללו וקראו ליושב הראש מוחמד אבו יונס להתפטר מתפקידו.


בדרך הביתה? עמיר תורג'מן (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי