דיווח: ראיו הגישה למכבי ת"א הצעה על ראיקוביץ' ונדחתה

פרדראג ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ' | עדי אבישי

ב"מוצארט ספורט" הסרבי נכתב כי הספרדים הציעו לשאול את השוער לחצי שנה, אלא שגם הוא היסס אם לחתום בקבוצת בתחתית והעדיף להישאר

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב כבר נמצאת בפסגת ליגת העל בפער עצום וללא הפסד העונה, אבל למרות זאת וחרף בעיות הפייר-פליי הפיננסי שאולי עוד מרחפות, בסרביה מדווחים הבוקר (ראשון) שהצעה שהגישה ראיו וייקאנו הספרדית לשאילת השוער פרדראג ראיקובץי' נדחתה על הסף.

מדי חלון העברות עולות ידיעות בסרביה לפיהן שוער הנבחרת של הצהובים מבוקש ברחבי אירופה, מגלאטסראיי הטורקית ועד גנואה ופיורנטינה מהסרייה A, אבל העובדה שהוא נרכש על ידי הצהובים ב-2015 תמורת כשלושה מיליון יורו הובילה לתג מחיר גבוה והערמת קשיים בכל הנוגע לשחרורו. כעת, על פי "מוצארט ספורט", גם הצעה של קבוצת התחתית מספרד ראיו וייקאנו נדחתה.

ראיו למעשה פנתה בבקשה לשאול את השוער לששת החודשים הבאים, אך כאמור נתקלה בסירוב מיידי של ראשי מכבי תל אביב. נטען כי גם השוער שנמצא בדרכו לאליפות ראשונה בישראל היסס לגבי האפשרות לשחק בקבוצה המדורגת במקום ה-18 וצפויה להיאבק עד הסיום על מקומה בליגה הבכירה. חוזהו של הסרבי בקריית שלום יסתיים ב-2020, ולא מן הנמנע שבקיץ הקרוב הוא יימכר, כשבדיווח הבוקר נטען כי הוא זוכה להתעניינות רבה מקבוצות הליגה הצרפתית.


ראיקוביץ'. לא מיהר לעבור לתחתית בספרד (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי