מסתמן: עתידו של פלקושצ'נקו ייקבע עד סוף השבוע

מקסים פלקושצ'נקו
מקסים פלקושצ'נקו | אודי ציטיאט

בעלי הפועל חיפה יואב כץ ישוחח עם יעקב שחר בכדי לקבל החלטה סופית בנוגע למעברו של הקשר לירוק. מימר מעוניין להחתים רועי גורדנה שלא שולל חזרה לישראל. תמאש ייבדק במהלך היום ועלול להיעדר מספר שבועות

(גודל טקסט)

שחקני הפועל חיפה זכו היום (שני) למנוחה ויחזרו לאימונים כבר מחר, אבל שיחת היום במועדון מהכרמל היא עתידו של מקסים פלקושצ'נקו. הקשר זוכה להתעניינות מצד מכבי חיפה כאשר אתמול פנה נשיא הירוקים יעקב שחר לבעלי הפועל יואב כץ בנושא, כשהאחרון ציין כי הצדדים קבעו לשוחח פעם נוספת בכדי לסגור את הפרטים.

במכבי חיפה רוצים את הקשר הצעיר שתג המחיר שלו עומד על 420 אלף יורו, אך הירוקים ישלמו 50 אלף יורו פחות כתוצאה מעסקת העברתו של גילי ורמוט לקריית חיים לפני כשנה. כץ מצידו מעוניין להשאיר את הקשר בהפועל חיפה, אך מבין כי הדבר אינו תלוי בו ולכן ינסה להוציא את המקסימום מהיריבה העירונית.

אחת הדרישות של כץ תהיה העברתו שלומי אזולאי להפועל חיפה, אך בשלב זה במכבי מסרבים בתוקף למהלך, כאשר גם עלות שכרו של השחקן תהווה מכשול עבור האדומים. שחקן נוסף שנמצא ברשימות הוא הקשר רועי גורדנה שמשחק בסלאבן לופו הקרואטית, אך נראה כי במידה שתגיע הצעה טובה, לא יפסול חזרה לישראל.

בכל מקרה, שני הצדדים מעוניינים לסיים את הסאגה במהרה וההערכה כי ההחלטה הסופית תתקבל עד סוף השבוע. בנוסף, בהפועל חיפה ממתינים לתוצאות הבדיקה של הבלם הרומני גבריאל תמאש כאשר האחרון סובל מבקע ולא מן הנמנע שייעדר מספר שבועות.


פלקושצ'נקו. הסאגה תסתיים השבוע? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי