במבוק חתם במכבי פתח תקווה עד תום העונה, בן בסט מועמד

פרנק במבוק, אבי לוזון
פרנק במבוק, אבי לוזון | אתר רשמי

הקשר שיחליף את פירס קיבל אופציה לעונה נוספת. לוזון ערך פגישת עבודה ראשונה עם הצוות המקצועי, חלוץ האלופה עשוי להצטרף כמו גם עזרא. כעס על מכבי חיפה בנושא זנטי. סולומון ימריא ביום שישי לאוקראינה

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה ייצאו מחר (ראשון) לתקופה חדשה מחר כשהמאמן גיא לוזון, ישוב למועדון לאחר 11 שנים בניסיון להוציא את הקבוצה לדרך חדשה, ובעיקר להשאירה בליגה. כבר ביום שישי פרסמנו כי לאחר החלטתו של מוראד מגמאדוב שהוא לא האיש המתאים לתפקיד, בפ"ת רצו לראות את לוזון חוזר לתפקיד ולאחר שיחות איתו הבינו כי התרכך ואתמול המינוי הפך לרשמי.

היו"ר אבי לוזון, שהיה אמון על השכנועים למינויו בצירופם של בני משפחה נוספים שהתערבו, הבהיר לגיא לוזון בשיחה: "הבית בוער" והאחרון נקרא לדגל. "גיא הבין שזה צו שמונה והוא חייב להירתם למשימה ולעזור לאבי ולמכבי פתח תקווה", הבהיר גורם בכיר במועדון.

למעשה, לספורט1 נודע כי לוזון כבר הסכים בלי ללא קשר למקרה לחזור למועדון עם תחילת העונה הבאה, אך המצב הקשה נתן את אותותיו והצדדים הבינו כי אין מנוס מחזרה מיידית. במועדון מעריכים מאוד את מוראד מגמאדוב גם על הכנות שהפגין בימים האחרונים: "למען האמת, מוראד יצא גבר. לא הרבה היו מודים בכך שהם לא מצליחים להוציא את הספינה מהבוץ. מוראד כנראה הבין שזה לא מתאים לו להיות מאמן ראשי", אמרו במועדון.

הבוקר תיערך פגישה ראשונה בין לוזון, המנהל המקצועי עומר גולן והצוות המקצועי, כשההחלטה לגבי תמיר ונאור לוזון תתקבל גם היא. מגמאדוב יחזור לעמדת העוזר וגיא לוזון יחליט כיצד ירצה לשלב את צמד מאמני הנוער בקבוצה. גם שחקנים בקבוצה הביעו שביעות רצון מהמהלך: "הקבוצה הזאת לא צריכה רק מאמן טוב, היא צריכה מאמן שיעיר אותנו. נראה שגיא הוא המינוי הנכון במקום הנכון".

הקשר פרנק במבוק עבר את הבדיקות הרפואיות שלו אתמול וחתם היום רשמית עד תום העונה עם אופצייה לעונה נוספת. הקשר הצרפתי שגדל במחלקת הנוער של פאריס סן ז'רמן הצרפתית ובמועדון רואים בו המחליף של הקשר רומאריו פירס שסיים את דרכו במועדון.


במבוק עם אבי לוזון. חתם עד תום העונה עם אופציה (מכבי פ"ת, רשמי)

בפ"ת ממשיכים בניסיונותיהם לחיזוק כשבנוסף לשמו של חן עזרא שעלה במועדון, כפי שפרסמנו בשבוע שעבר ואיתו מנסים בקבוצה להגיע למגעים מתקדמים, לספורט1 נודע שגם שמו של עדן בן בסט עלה כמועמד. גיא לוזון מאוד רוצה את עמית זנטי אותו הוא מכיר ממכבי חיפה ושעל מועמדותו פרסמנו כאן. ולפי גורמים במועדון הירוק, הוא אף שוחח עם השחקן בנושא. בפ"ת לא אוהבים את הסחבת בעניינו, כאשר בקבוצה סיפרו כי מרקו בלבול שוחח עם השחקן ביום חמישי וביקש שישחק בשבת עם הקבוצה מול הפועל רעננה ולאחר מכן ישוחרר, אך כרגע הוא עדיין לא שוחרר.

במקביל, מנור סולומון יטוס ביום שישי לאוקראינה להצטרף לאימוני שחטאר דונייצק, כשביום שלישי הבא תצא הקבוצה למחנה אימונים לקראת העונה החדשה.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי