צפו: מכבי ת"א ניצחה 0:1 את בית"ר, הפער מהמקום השני צמח ל-18 נק'

שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים | דני מרון

מיכה העלה את הצהובים ליתרון בדקה ה-62, בניון היה קרוב להשוות בדקה ה-90, אך ראיקוביץ' סיפק הצלה אדירה והשאיר את הנקודות בשורות המוליכה. קבוצתו של קלינגר רשמה משחק ליגה שלישי ברציפות ללא שער

(גודל טקסט)

למרות הניצחון 0:4 על הפועל עכו בשמינית מר הגביע, הראש של מכבי תל אביב היה עדיין בתיקו 1:1 נגד הפועל תל אביב במחזור הליגה האחרון אשר קטע את רצף של שישה ניצחונות, אך הערב מוליכת הליגה הוכיחה כי המעידה הייתה מקרית כאשר ניצחה 0:1 בבית את בית"ר ירושלים באצטדיון העירוני בנתניה במסגרת המחזור ה-19.

המשחק נפתח בקצב גבוה מצד שתי הקבוצות, אך מכבי תל אביב הגיעה למצב המסוכן ביותר כאשר צ'יקו אופואדו הפציץ את הקורה של האורחים, מנגד בית"ר הצליחה להפתיע מספר פעמים את הגנת המוליכה, אך לא הייתה מספיק מדויקת ופספסה הזדמנות לעלות ליתרון מפתיע.


הגיע לעודד את קבוצתו לשעבר. אוסקר גרסיה (דני מרון)

במחצית השנייה מכבי תל אביב העלה את הקצב אפילו יותר והחלה בטווח בעיטות לשערו של ניצן שבערב נהדר השאיר את קבוצתו במשחק, אך בדקה ה-62 שוערו של קלינגר הדף בעיטה של אצילי למרכז הרחבה ודור מיכה כבש את אחד השערים הקלים שלו בקריירה. בית"ר הייתה קרובה להשוות בדקה ה-90 אחרי מצב מסוכן של יוסי בניון, אך ראיקוביץ' סיפק את ההצלה של המשחק ומנע תיקו שני ברציפות.

מכבי תל אביב שחזרה למסלול הניצחונות והעלתה את הפער מבני יהודה מהמקום השני ל-18 נקודות, תפגוש במחזור הבא את הפועל חדרה שהפסדה מוקדם יותר הערב לעירוני קריית שמונה. מנגד, בית"ר ירושלים צריכה להיות מודאגת אחרי שאיבדה באופן כמעט סופי לעלות לפלייאוף העליון ורשמה משחק שלישי ברציפות ללא שער זכות. במחזור הבא תפגוש הקבוצה מהבירה את האחרונה בטבלה מ.ס. אשדוד במשחק שעתיד לקבוע את עונתה של בית"ר ירושלים.


הפסד נוסף לבית"ר ירושלים. טל בן חיים (דני מרון)


אוהדי מכבי תל אביב (דני מרון)

הרכבים
מכבי תל אביב:
פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה מאור קנדיל, שחר פיבן, שרן ייני, אנריק סבוריט, דור פרץ, דן גלזר, דור מיכה, עומר אצילי (יונתן כהן 80), אלירן עטר (אבי ריקן 66), צ'יקו אופואדו (ארון שויינפלד 89).

בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, דוד קלטינס (אנטואן קונטה 72), טל בן חיים, אור זהבי, שמואל שיימן, דן איינבינדר, מיקי סירושטיין, מאור בוזגלו (יוסי בניון 66), עידן ורד (רועי פדידה 84), פרדי פלומיין, אנתוני וארן. 

מהלך המשחק
דקה 1: דניאל בר נתן הוציא את ההתמודדות לדרך לעיני 11,830 צופים.

דקה 3: דן גלזר בעט כדור חזק למרכז השער של ניצן שהדף את הכדור.

דקה 12: הזדמנות ראשונה לבית"ר ירושלים. קלטינס העביר כדור רוחב שהגיע אל עידן ורד והקשר בעט מרחוק, אך הכדור הורחק לקרן.

דקה 33: צ'יקו אופואדו היטל באור זהבי, חדר למרכז הרחבה ובעט בעיטה אדירה לעבר השער של בית"ר ירושלים, אך הכדור ננעץ לקורה.

דקה 36: קנדיל הגביה לעטר שניסה להכניע את ניצן במספרת שעלתה מעל המשקוף.


פרדי פלומיין, מאור קנדיל, עומר אצילי (עומר אצילי)

דקה 51: אלירן עטר קיבל הגבהה מדור מיכה ובעט מהאוויר כדור שקפץ על הדשא, ניצן היה במקום והצליח להדוף.

דקה 55: עטר שלח בעיטה חזקה בקצה הרחבה, הכדור פגע בדרך באצילי וננעץ במשקוף של בית"ר ירושלים

דקה 57: אופואדו שלח כדור לאצילי בפינה הימנית של הרחבה והקשר בעט לפינה הקרובה, ניצן בערב נהדר הדף פעם נוספת.

דקה 62: מכבי תל אביב עלתה ליתרון 0:1! עומר אצילי בעט פעם נוספת לשער של ניצן כאשר השוער הדף הפעם למרכז הרחבה ודור מיכה דחק משלושה מטרים והעלה את הצהובים ליתרון.


דן גלזר עם ניסיון ראשון לצהובים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי