צפו בתקציר: מ.ס. אשדוד והפועל ת"א נפרדו ב-1:1 סוער

הפועל תל אביב, מ.ס. אשדוד
הפועל תל אביב, מ.ס. אשדוד | לירון מולדובן

האדומים היו בדרך לניצחון בזכות שער חשוב של ג'וזף גנדה (59), אבל ניר ברדע השווה (81) וחילק את הנקודות שלא עזרו לאף אחד מהצדדים. אוראל דגני בצד אחד וגדי קינדה בצד השני הורחקו דקה אחרי דקה

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד והפועל תל אביב יכולות להמשיך לנסות עוד שבוע ועוד שבוע, אבל נראה שמשהו בשתי הקבוצות האלה פשוט מסרב לנצח. האדומים היו קרובים היום (שני) במשחק חוץ קשה בין שתי קבוצות התחתית, אבל המארחת הראתה אופי בדקות הסיום והמשחק נגמר ב-1:1 סוער עם שני אדומים.

אם המחצית הראשונה היתה שייכת להפועל תל אביב – ששלטה יותר, וכמו מחצית של הפועל תל אביב גם לא היו בה שערים – המחצית השנייה היתה שייכת למ.ס. אשדוד. מבולגנת, פרועה וחסרת עוקץ. לפחות שערים היו בה, כשבדקה ה-59 ג'וזף גנדה ניצל מצב בודד כדי להעלות את רפואה ליתרון.

ואז התחיל התוהו ובוהו: בדקה ה-79 דגני הורחק בצהוב שני, ואשדוד קיוותה לנצל את היתרון המספרי ולהשוות, אלא שהייתרון הזה לא נמשך יותר מחצי דקה. גדי קינדה איבד את העשתונות לאחר עבירה וירק לכיוונו של רמזי ספורי, מורחק באופן כמעט מידי ועוזב את האצטדיון. שתי דקות לאחר מכן ועוד לפני שהפועל הספיקה להתארגן על מה שקורה במגרש, ניר ברדע הגיע נהדר לכדור רוחב של ביטון וכבש את השוויון. הקבוצה של יובל נעים – שהורחק במשחק הקודם וראה מהיציע את אלי לוי מנצל את המשחק – חשבה שהיא יכולה לנצל את המומנטום ולצאת עם מלוא הנקודות, אבל כמו אשדוד של העונה הנוכחית היא לא הצליחה למנף את המומנטום לניצחון. עוד שבוע, עוד משחק ללא ניצחון עבור שתי הקבוצות שמסובכות עמוק בתחתית.

קינדה. שוב לא שלט בעצמו (לירון מולדובן)
קינדה. שוב לא שלט בעצמו (לירון מולדובן)

הרכבים
מ.ס. אשדוד: יואב ג'ראפי, ניר ברדע, קרלו ברוצ'יץ', פיליפ קנזביץ', אביב סולומון, יצחק אספה, איסו לינגנה, גדי קינדה, דן ביטון, יניב בריק, סייבו קויטה.

הפועל תל אביב: רובי לבקוביץ', אוראל דגני, רז שלמה, אדי גוטליב, מרווין פירסמן, קלאודמיר, עמנואל בואטנג, רמזי ספורי, אמיר עגייב, אחמד עאבד,ג'וזף גנדה.

מהלך המשחק
דקה 30: אחרי חצי שעה די רדומה, אביב סולומון עשה תנועה נהדרת בתוך הרחבה ושחרר בעיטה חזקה, שהלכה מעל לשער.

דקה 59, הפועל תל אביב עולה ל-0:1: כמעט שעה שלא ראינו כלום, אבל התקפה אחת טובה של הפועל הגיעה לג'וזף גנדה שבעט, ג'ראפי ניסה להרחיק אבל הכדור חדר לשער.

גנדה חוגג. שער יקר להפועל תל אביב (לירון מולדובן)
גנדה חוגג. שער יקר להפועל תל אביב (לירון מולדובן)

דקה 79: דגני עושה שטות ורואה כרטיס צהוב שני, מותיר את הפועל ב-10 שחקנים.

דקה 79: עכשיו גם לאשדוד חסר שחקן! גדי קינדה מאבד את זה, מתפרץ ויורק על רמזי ספורי וסופג כרטיס אדום מיידית.

דקה 81, 1:1: הנה השוויון! ביטון הגביה כדור מצוין, ניר ברדע היה במקום כדי להמשיך אותו פנימה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי