צפו בתקציר: שער ובישול לריאן, ק"ש חזרה מפיגור וניצחה 1:3 את חדרה

שמעון אבוחצירה
שמעון אבוחצירה | מאור אלקסלסי

הקשר בן ה-24 (80) ניצל טעות קשה של עומר חנין המחליף והשלים מהפך, קודם לכן בישל את שער השוויון אבוחצירה (40), בארי נעץ את המסמר האחרון (90+5). לוסיו כבש ראשון מפנדל (33), אג'ידה נפצע והוחלף (70)

(גודל טקסט)

קריית שמונה שמה את ההפסד המפתיע לכפר קאסם בגביע מאחוריה כאשר השיגה ניצחון עם הרבה אופי נגד הפועל חדרה כאשר חזרה מפיגור והפכה ל-1:3 בעיקר בזכות אסמאעיל ריאן שבישל את השער הראשון לשמעון אבוחצירה (40) וכבש את השני (80) אחרי טעות קשה של עומר חנין. חאג'י בארי סגר את הסיפור (90+5) והבטיח את הניצחון של המועדון הצפוני. חדרה יכולה להיות מאוכזבת אחרי שעלתה ליתרון בדקה ה-33 אחרי שער של לוסיו מפנדל, אך עיקר הדאגה בקבוצה היא לגבי פציעתו של אג'ידה שהוחלף בדקה ה-70.

אחרי 20 דקות מנומנמות עירוני קריית שמונה הגיעה למצב הראשון במשחק – סמואל בראון העביר כדור עומק נפלא לחאג'י בארי שהגיע למצב של אחד על אחד מול אג'ידה, אך השוער היה במקום ומנע את השער הבכורה של החלוץ מגינאה. מנגד, הפועל חדרה הענישה מהצד השני אחרי שעלתה ליתרון משער של לוסיו בדקה ה-33 מהנקודה הלבנה, אחרי שהברזילאי הוכשל על ידי דזיוגאס ברטקוס ברחבה. קריית שמונה לא אמרה נואש ומצאה את השוויון חמש דקות לסיום המחצית כאשר אסמאעיל ריאן עבר שחקן הגנה אדום, הגביה למרכז הרחבה ומצא את שמעון אבוחצירה שדייק את הראש ורשם את שערו הראשון העונה.

20 דקות לפני שריקת הסיום, שוער הפועל חדרה אוסטין אג'ידה, נפצע עקב תנועה לא טובה כאשר ניסה להגיע לכדור והוחלף על ידי עומר חנין. עשר דקות אחרי הירידה של הניגרי לספסל, איסמעיל ריאן ניצל את חוסר הניסיון של השוער הצעיר כאשר בעט מרחוק והשלים מהפך מרשים של הקבוצה הצפונית. בהתקפה האחרונה של המשחק חאג'י בארי הצטרף לחגיגה (90+5) אחרי שניצל את ההגנה הרפויה של חדרה והכניע את חנין חסר הביטחון.

הרכבים
עירוני קריית שמונה: דזיוגאס ברטקוס, חגי גולדנברג, איאד אבו עביד, חורחה מורסיו, אורי מגבו, עדן שמיר, וובה בראון, סמואל בראון, שמעון אבוחצירה (מוחמד שכר 74), איסמעיל ריאן (עידו דוידוב 83), חאג'י בארי.

הפועל חדרה: אוסטין אג'ידה (עומר חנין 70), דיא לבאבידי, מנשה זלקה, ירין פרץ, וויסאם רבאח, יהב גורפינקל, ג'ורג' פוצ'יבה, מוחמד אבו פאני (יונתן אליאס 78), אליאל פרץ, דובב גבאי (סלים עמאש 72), לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי