אג'ידה ייעדר כחודש, חדרה רוצה מיידית את חביב אוחיון

אוסטין אג'ידה
אוסטין אג'ידה | עדי אבישי

הניגרי סובל מקרע בשריר הארבע ראשי, נעשתה פנייה למכבי תל אביב בנוגע לשוער הצעיר במטרה שיפתח כבר במשחק הקרוב. אביטן ייפגש עם ההנהלה כדי לקבל החלטה לגבי צירוף זר נוסף

(גודל טקסט)

הפועל חדרה תיאלץ להסתדר בחודש הקרוב ללא השוער אוסטין אג'ידה, שנפגע במהלך ההפסד 3:1 לקריית שמונה ועל פי הבדיקה שעבר סובל מקרע בשריר הארבע ראשי ועל פי הערכת הצוות הרפואי ייעדר כחודש. מחליף כבר סומן ואף נעשתה פנייה רשמית למכבי תל אביב, במטרה לקבל מיידית את חביב אוחיון.

אוחיון בן ה-20 מעולם לא שיחק בליגת העל, אבל מסומן במכבי תל אביב כאחד משוערי העתיד. הוא נפצע כשעבר בהשאלה לווטפורד האנגלית בשנה שעברה, עבר שיקום ארוך ומאז לא שיחק למעט במדי הנבחרת הצעירה. המשחק הבא של חדרה יהיה ביום שני נגד מכבי תל אביב, וניסו אביטן וצוותו מעוניינים שאוחיון יהיה זה שיעמוד בין הקורות.

אתמול נכנעה כאמור חדרה 3:1 לקריית שמונה במשחק בו כבר הוליכה ונרשמה אכזבה בעיקר מהיכולת במחצית השנייה ומכך שהקבוצה פספסה הזדמנות לעלות למקום השני. בחדרה מבינים כי לקבוצה צפוי מאבק קשה על מקום בפלייאוף העליון. "נחלשנו מעט ונצטרך להתמודד עם זה. כמו שידענו להתעשת בתחילת העונה, ככה נדע גם עכשיו", אמרו בחדרה.

במועדון חיזקו בסיום המשחק את השוער השני, עומר חנין, שפרץ בבכי לאחר שספג שני שערים כאשר אחד מהם היה באשמת טעות שלו. "עומר שוער צעיר ומוכשר ונמצא בסגל שלנו ובסגל של הנבחרת האולימפית בזכות. כל שוער עושה טעות, נמשיך לתת גב ואנחנו סומכים עליו", אמרו במועדון. כאמור, למרות זאת הוא צפוי להישאר השוער השני ולהתחרות עם חביב אוחיון, אם וכאשר שוער מכבי ת"א יעבור. בנוסף בחדרה ממתינים לאישורה של מכבי תל אביב לגבי מעברם של עדן קארצב ואיילון אלמוג.


חביב אוחיון. עשוי לערוך בכורה בליגת העל דווקא נגד מכבי ת"א (אודי ציטיאט)

במקביל, במהלך הימים הקרובים צפויה להיערך פגישה בין המאמן ניסו אביטן לבין הצוות הניהולי כדי לקבל החלטה על חיזוק הקבוצה בזר נוסף. בתחילה חשבו בחדרה לחסוך את עלותו של השחקן הנוסף אך כעת נראה כי ינסו לצרף שחקן נוסף שיגיע על חשבונו של פרדי פלומיין שעזב לבית"ר ירושלים. שחקן נוסף שנפרד מחדרה אתמול הוא הקשר מוחמד אבו פאני, שחוזר למכבי חיפה.

אביטן: "אנחנו רוצים לצרף שחקנים אבל התקציב שלנו מוגבל. חבל לי שאבו פאני שעשה חצי עונה נהדרת עוזב, אבל אנחנו מפרגנים לו". בכל מקרה במועדון הבהירו כי אין כל כוונה לשחרר שחקנים נוספים כאשר לאחרונה נעשו מספר פניות לגבי שחקני הקבוצה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי