בן בסט קרוב לסיכום בהפועל ת"א, עגייב ורז כהן שוחררו

עדן בן בסט
עדן בן בסט | ערן לוף

האדומים אופטימיים לגבי צירוף החלוץ, כשבאר שבע תקבל זכות ראשונים על גוטליב. השניים קיבלו אישור לחפש קבוצה לאחר שרפואה הטיל וטו על שחרור עאבד וזיקרי. ביקורת על הרכש: "מביאים שחקנים כושלים ונתקעים איתם"

(גודל טקסט)
בהפועל תל אביב משלימים עם העובדה שהקבוצה נגררת למאבקי התחתית נגד הירידה לליגה הלאומית. ראשי הקבוצה והצוות המקצועי קיבלו החלטה לבצע שינוי בסגל השחקנים והיעד הקרוב הוא חלוץ הפועל באר שבע עדן בן בסט, עליו ועל שחקנים נוספים מהאלופה פורסם כאן לראשונה.


עדן בן בסט קיבל אישור מהמועדון הדרומי לנהל מו"מ על עזיבתו והמגעים עם הפועל תל אביב קרובים להבשיל לכדי סיכום. נכון לעכשיו, קיים פער כספי קטן בנושא שכרו של החלוץ שכבר שיחק בעבר בצד האדום של תל אביב. בתמורה, במידה שהפועל באר שבע תרצה בסיום העונה את אדי גוטליב, היא תקבל עליו זכות ראשונים.


גורם בהפועל תל אביב אמר: "מאמינים שהמו"מ מול בן בסט יסתיים בקרוב והוא יעמוד לרשותנו כבר לקראת המשחק נגד מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר בעוד כעשרה ימים. עדן מוכן להגיע וללבוש פעם נוספת את החולצה האדומה כשהחוזה מתוכנן לעונה וחצי עם אופציה לעונה נוספת".


מי שיעזבו את הקבוצה שני הקשרים אמיר עגייב ורז כהן, שקיבלו הודעה מהמאמן קובי רפואה כי הם רשאים לחפש לעצמם קבוצה חדשה. ‎כהן, לו חוזה במועדון לשלוש שנים נוספות, יושאל לקבוצה אחרת, כמו גם החלוץ הסרבי פייסל מוליץ' שחתום לעונה נוספת. מהנהלת האדומים נמסר: "אנו מודעים למצב שאליו נקלענו ועושים מאמצים לחזק את הקבוצה עד תום מועד ההעברות".



הסגל של האדומים עמוס כיום בשחקני קו קדמי והכוונה המקורית של האדומים הייתה לשחרר בהסכמה שחקנים המחזיקים בחוזים המוגדרים כ"כבדים כספית" כשבראש רשימת המאכזבים נמצאים החלוצים אחמד עאבד ורועי זיקרי, אך קובי רפואה שהיה אחראי לצירופם של השניים ה עוד נודע כי קבוצה שמגלה עניין בזיקרי היא הפועל רעננה, בשורותיה שיחק החלוץ חצי עונה לפני שהגיע להפועל תל אביב. עאבד חתום על חוזה לשנתיים נוספות בשכר של 160 אלף יורו לעונה ואף מועדון לא הביע בו עניין.



בן בסט. קרוב לחזור לאדום של ת"א (עודד קרני)


על מסע הרכש של הפועל תל אביב נמתחה לא מעט ביקורת מקצועית מצד אוהדים ומקורבים כשגורם במועדון אמר: "אין הסבר לרכש החלש שלנו. מביאים שחקנים כושלים מקצועית שקבוצות אחרות לא רוצות, הם כמעט שלא משחקים ונתקעים איתם. הטעויות נמשכות ולאחר החתמותיהם התמוהות של נריוס ואלסקיס וקלאודמיר מביאים את בן בסט שתקוע אצל ברק בכר ומציג יכולת חלשה ביותר".


מהמשחק בשבת נגד בני יהודה ייעדרו ניר לקס הפצוע והקפטן אוראל דגני המורחק, שאת מקומו יתפוס עידן כהן. במועדון משבחים את המאמן קובי רפואה על העבודה המקצועית שהוא משקיע בקשר הגנאי עמנואל בואטנג, המשתפר ביכולתו ותפס מקום בהרכב הפותח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי