דרסיליה: "רוצה שבני סכנין תשחק כדורגל שמח וטכני"

גיורגי דרסיליה
גיורגי דרסיליה | מאור אלקסלסי

המאמן העביר אימון בכורה לקראת המשחק ביום ראשון נגד מכבי פתח תקווה: "לא הייתי בישראל הרבה שנים, אבל אני מכיר שחקנים כאן עוד מהקדנציה הקודמת". קובטליוק צפוי לנחות היום

(גודל טקסט)

לאחר ניצחון גדול בגביע המדינה על מכבי חיפה ומנוחה של יום אחד, יצאה היום (חמישי) בני סכנין לדרך חדשה תחת הנהגתו של המאמן גיורגי דרסיליה. האחרון נחת כבר בתחילת השבוע ונכח במשחק הגביע, אבל היום ערך את אימון הבכור והתחיל בהכנות למשחק ביום ראשון מול מכבי פתח תקווה.

דרסיליה אמר היום: "אני מגיע אחרי הרבה שנים שלא הייתי בישראל. זאת פעם ראשונה שלי כמאמן ראשי בישראל. כבר בעונה שעברה נוצר הקשר שלי עם סכנין, אבל אז לא יכולתי להגיע כי הייתי תחת חוזה בגיאורגיה. עכשיו שוב נוצר קשר ואני שמח להיות כאן. אני מכיר כאן מספר שחקנים ואנשים מהקדנציה הקודמת כעוזרו של אלישע לוי".

המאמן גם התייחס למטרות שנותרו: "במצב שלנו עכשיו, המטרה היא להישאר בליגה ואנחנו רוצים גם להציג יכולת גבוהה. אני אוהב כדורגל שמח ואני רוצה לראות קבוצה שמחה שמשחקת כדורגל טכני ומהיר".


עידן דרסיליה בסכנין רשמית יצא לדרך (דוברות המועדון)

מעבר לכך, המאמן כבר התחיל לעבוד על רכש היום צפוי לנחות בישראל החלוץ האוקראיני מיקולה קובטליוק, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1. קובטליוק שיחק תחת דרסיליה בדילה גורי וכבש 21 שערים ב-31 הופעות. מעבר לכך המאמן מעוניין להתחזק בשני זרים נוספים בעמדות הבלם והקשר וכמו כן עדיין לא איבדו תקווה במועדון מלצרף את הקשר אופיר מזרחי, שמבוקש בעוד מספר קבוצות בישראל. במקביל, המאמן יצטרך לקבל החלטה מי משחקני הסגל הנוכחי ישוחררו בקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי