נתניה הגישה הצעה על מזרחי, השיחות עם עזרא ממשיכות

חן עזרא
חן עזרא | דני מרון

בצוות המקצועי מחפשים חיזוק בחלק הקדמי, אך במועדון טוענים כי לא יעשו שינויים שעלולים לפגוע בחדר ההלבשה. במועדון הבהירו לוורגוץ' לחפש קבוצה, אבל הבלם רוצה להישאר. יאמר יגיע למשחק נגד מכבי חיפה

(גודל טקסט)

מכבי נתניה ממשיכה בשיחות עם הקשר חן עזרא על שובו למועדון, כאשר נכון לרגע זה עדיין קיימים פערים כספיים בין הצדדים, בעוד כפי שפרסמנו, גם מכבי פ"ת פנתה לשחקן והציעה להשוות את חוזהו לחוזה אשר הוא מרוויח בהפועל ב"ש (250 אלף יורו לערך).

בינתיים, בקבוצה מעיר היהלומים לא מבזבזים זמן ופוזלים לעבר שחקן אחר של חיפה, אופיר מזרחי. לספורט1 נודע, שבקבוצה שבנתניה פנו רשמית לירוקים, במטרה לצרף את מזרחי, כאשר צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, מעוניינים בשחקן שיחזק את החלק הקדמי.

בנתניה לא מוכנים לצרף שחקנים בהשאלה ללא אופציית רכישה, ובקבוצה יהיו מעוניינים להשאיל את השחקן עם אופציית רכישה או לחלופין לרכוש אותו כבר עכשיו. ההערכות הן שחיפה לא תקשה על הקשר, שלא נספר בשנה האחרונה, וצפויה לדרוש סכום של לא יותר מ-300 אלף יורו.


מכבי נתניה רוצה לחזק את החלק ההתקפי. אופיר מזרחי מועמד (ערן לוף)

בתוך כך, במועדון אישרו לקרואטי ברנקו ורגוץ' לחפש קבוצה, אך בבד בבד, הבלם לא מעוניין לעזוב ונתניה לא פוסלים את האופציה כי גם הוייבך וגם ורגוץ' יישארו לבסוף. "זה נכון שאנחנו מתחפשים להתחזק, אבל מצד שני, יש השנה חדר הלבשה מצוין בקבוצה ולא נעשה שינויים שעלולים לפגוע בכך", סיפרו במועדון.

בינתיים, שחקני הקבוצה והצוות המקצועי יצאו אמש לארוחה, כחלק מהרצון להתגבש, כשביום ראשון מצפה לנתניה קרב חשוב מול אותה מכבי חיפה של מזרחי. עוד בנתניה, בעלי הקבוצה בעבר, דניאל יאמר הוזמן למשחק ביום ראשון מול מכבי חיפה ואמור לנחות הערב בארץ ולהגיע.


ברנקו ורגוץ' רוצה להישאר במכבי נתניה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי