מכבי ת"א דורשת מחדרה שאוחיון יהיה השוער הראשון

חביב אוחיון
חביב אוחיון | אודי ציטיאט

המו"מ בין המוליכה לקבוצתו של אביטן נמשך, הצהובים לא מוכנים להעבירו עד המשחק ביניהן בשבוע הבא. מרסלו הברזילאי ישוב לישראל במטרה לסכם על התרת חוזהו

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב המשיכה גם הבוקר בהכנות לקראת משחקה הבא, ביום שני נגד הפועל חדרה (21:00). כפי שפרסמנו, עם הקבוצה מתאמן אורוש ניקוליץ', הסרבי שהגיע מדינמו מינסק בדצמבר, שעשוי להתלבש לראשונה ואולי לערוך הופעת בכורה בצהוב.

שחקן נוסף שיהיה בסגל הוא אלי דסה, שלא פתח ביום שני נגד בית"ר ירושלים ובמועדון ממשיכים להתפתחויות בנוגע לעתידו. כידוע המגן מסיים את חוזהו בתום העונה ויכול לעזוב בקיץ ללא תמורה, אבל בקבוצה מקווים שתושג התקדמות במו"מ בין הצדדים כך שהוא יאריך את חוזהו בחמש שנים, בהתאם לחוזה שהוצע לו בשבוע שעבר. ההצעה שהתקבלה עבורו מבשיקטאש הטורקית עדיין קיימת, אך בקבוצה מקווים למצות את המו"מ מולו כדי שיישאר או לחילופין לחכות להצעה גבוהה יותר מקבוצה אחרת.

בכל הנוגע לצד המקצועי, במכבי תל אביב מבהירים שאלי דסה ימשיך להיות משותף במשחקים על פי ההחלטות המקצועיות של המאמן ולאדן איביץ', ללא קשר להחלטה שלו שלא לחתום על חוזה חדש בשלב זה. שחקנים נוספים שעתידם לוט בערפל כרגע הם המושאלים המיועדים להפועל חדרה, חביב אוחיון ועדן קארצב. יריבתה הבאה של מכבי ת"א רוצה מאוד לצרף את השוער שמעולם לא שיחק בליגת העל בעקבות פציעתו של אוסטין אג'ידה שייעדר כחודש, אבל בשלב זה העסקה תקועה מכיוון שמכבי תל אביב דורשת שהוא יהיה שוער ראשון בקבוצתו של ניסו אביטן ושלא תהיה עסקה עד אחרי המשחק ביניהן בשבוע הבא. בנוסף, השוער בן ה-20 מחכה לתשובה משלטונות צה"ל באשר לדחיית השירות לקיץ.


חביב אוחיון. מכבי ת"א דורשת שהוא יהיה השוער הראשון (אודי ציטיאט)

באשר לקארצב, הוא רשום כשחקן נוער ומועד ההעברות בגילים האלה הסתיים. מכבי תל אביב הגישה ערעור לבית הדין העליון כדי לאפשר לו לעבור לקבוצה הבוגרת של חדרה, כשגם ניר לוין, המנהל הטכני של נבחרות הנוער, שלח מכתב להתאחדות לכדורגל והסביר את החשיבות במתן השחרור לקארצב. 

מי שישוב לישראל בקרוב הוא מרסלו משאדו דוס סנטוס הברזילאי, שהשאלתו לבוטאפוגו הברזילאית הסתיימה. מרסלו נותח בסחוס באוקטובר האחרון ובמכבי תל אביב מצפים לחזרתו, כשהכוונה היא להגיע מולו להסכמה על התרת חוזהו או לכל הפחות להשאילו בשנית לברזיל. שגיב יחזקאל שהושאל לבני יהודה, יעבור בהשאלה עד סיום העונה למ.ס אשדוד.


מרסלו בשדה התעופה בבאייה, הבוקר (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי