פלקושצ'נקו: "מקווה להוביל". אזולאי נותר מחוץ לסגל, צפוי לעזוב

מקסים פלקושצ'נקו
מקסים פלקושצ'נקו | מכבי חיפה, רשמי

השחקן שהגיע מהפועל חיפה התראיין לאתר הרשמי של המועדון: "הרגשתי את הקהל בדרבי". על שיתוף הפעולה עם בלבול: "תחושה נהדרת עבורי. מרקו דאג שאגיע לפה". מנחם עשוי לפתוח נגד נתניה, הקשר בדרך החוצה

(גודל טקסט)

אחרי שערך אתמול (שישי) את אימון הבכורה כשחקן מכבי חיפה במתחם האימונים בכפר גלים, מקסים פלקושצ'נקו התראיין לראשונה לאתר הרשמי של המועדון וסיפר על התחושות ללבוש את המדים החדשים: "אני נרגש מאוד ושמח לחתום במועדון הכי גדול בארץ עם הקהל הכי גדול בארץ. הרגשתי את הדחיפה של הקהל הזה במשחקי הדרבי, זו הדחיפה הכי גדולה ששחקן יכול לקבל".

הקשר, שכבר התאמן תחת מרקו בלבול בנבחרת הצעירה, התייחס לשיתוף הפעולה המחודש עם המאמן: "זו תחושה נהדרת עבורי. מרקו דאג שאגיע לפה ביחד עם הצוות הניהולי והמקצועי. הוא מאמן מצוין בעל אישיות נהדרת ואני מחובר אליו מאוד". כשנשאל פלקושצ'נקו מה הוא מאחל לעצמו, ענה: "אני מקווה להפוך לשחקן מוביל בקבוצה, הן ברמה אישית והן ברמה הקבוצתית ולהביא את מכבי חיפה לרמות הכי גבוהות".

במקביל להצגת הקשר, לאחר ההפסד לבני סכנין בגביע המדינה ולאחר תיקו ביתי מול הפועל רעננה בשבוע שעבר, במכבי חיפה רוצים להשיג ניצחון יוקרתי על מכבי נתניה. המאמן מרקו בלבול ערך השבוע אסיפה עם שחקניו ודיבר על הטעויות שעשו שחקני ההתקפה במשחק ההגנה הצפוף מול סכנין. לרשותו של בלבול יעמוד סגל כמעט מלא, שכולל את נטע לביא שחוזר מהשעיה והקשר ג'ורג' מנדז'ק שהתאושש ממחלה בגינה החמיץ את משחק הגביע וצפוי להיות בסגל.

אם מנדז'ק לא יוכל ליטול חלק במשחק בסופו של דבר, אז הקשר מוחמד אבו פאני עשוי לערוך את הבכורה לאחר שחזר מחדרה. התלבטות נוספת היא בעמדת המגן הימני, בין ארנסט מאבוקה שהציג יכולת חלשה בדוחא ואף הוחלף לבין סאן מנחם שעשוי לפתוח כמגן שמאלי, כך שרז מאיר ישחק כמגן ימני. סינטיהו סלליך עשוי לפתוח בהתקפה לצדם של ירדן שועה וניקיטה רוקאביצה.

מי שנותרו מחוץ לסגל הם רועי קהת ושלומי אזולאי, כאשר האחרון עשוי לעזוב במהלך החודש הקרוב. לפני שבוע, כזכור, הפועל חיפה רצתה את השחקן כמחליפו של פלקושצ'נקו, אך הירוקים הבהירו שהוא אינו משוחרר וכעת, אחרי היכולת החלשה שהציג נגד סכנין בגבע והגעתם של פלקושצ'נקו ואבו פאני, מסתמן שזה עשוי להשתנות. גם הפועל תל אביב וביתר ירושלים הביעו עניין באזולאי, שמסיים את חוזהו בסיום העונה ולא מן הנמנע שיעזוב מהר מהצפוי.


מנחם. נמצא בתמונת ההרכב בעקבות היכולת של מאבוקה (מאור אלקסלסי)

בקבוצה גם ממשיכים לעקוב אחר שחקני רכש, כאשר המטרה היא לצרף מגן שמאלי וקשר אחורי זרים. לאחרונה הוצעו לראשי חיפה מספר שחקנים מהליגה הספרדית, בעיקר בהמלצתו של שחקן העבר אברהם פאס ולא מן הנמנע כי בתחילת השבוע תצרף חיפה זר נוסף. אחד המועמדים הוא הקשר מנואל איטורה ששוחרר לאחרונה מוויאריאל. בתקשורת הספרדית פורסם כי הקשר מועמד גם לקבוצות מצ'ילה וליגת המשנה בספרד.

הרכב משוער: גיא חיימוב, רז מאיר, אטיין ריינן, אעיד חבשי, עופרי ארד, ארנסט מאבוקה (סאן מנחם), נטע לביא, ג'ורג' מנדז'ק (מוחמד אבו פאני), סינטיהו סלליך, ניקיטה רוקאביצה, ירדן שועה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי