צפו בתקציר: שמש נכנס וכבש, הפועל חיפה חילצה 1:1 מק"ש

עידן שמש, ניסו קפילוטו
עידן שמש, ניסו קפילוטו | מאור אלקסלסי

החלוץ שהצטרף רק השבוע מחק במיידי שער יתרון של עדן שמיר, אבל גם נפצע והוחלף. האדומים מהכרמל כבר 10 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד, גם קשטן טרם נכנע מאז מונה, אבל קבוצתו איבדה נקודות יקרות. נס זמיר הורחק

(גודל טקסט)

מתן חוזז כבש ארבעה שערים בשני משחקיו הראשונים בהפועל חיפה והיום (שבת) הוא נדם, אבל רכש אחר של האדומים מצא את הרשת בבכורה שלו בכרמל והציל את הפועל חיפה מהפסד ראשון בעידן שרון מימר – עידן שמש עלה מהספסל בדקה ה-72 במקום בן אז'ובל וכעבור דקה קבע 1:1 ביתי נגד קריית שמונה. עם זאת, שמש גם נפגע במהרה ונאלץ לרדת מכר הדשא כבר בדקה ה-83, 10 דקות לאחר השער.

כמו הפועל חיפה, גם עירוני קריית שמונה נמצאת במומנטום נהדר מאז תומר קשטן החליף את חיים סילבס – גם היא הפסידה מאז חילופי המאמנים רק בגביע – אבל שער של עדן שמיר בדקה ה-48 וכרטיס אדום שספג נס זמיר בדקה ה-63 והותיר את המארחת בעשרה שחקנים לא הספיקו לה כדי לרשום ניצחון שני ברציפות. מבחינתה, לפחות הרצף ללא הפסד בליגה גדל לארבעה משחקים.

כאמור הפועל חיפה נכנעה מאז הגיע מימר במקום קלינגר רק להפועל עכו בגביע ובליגה הגיעה ברצף של תשעה משחקים ללא הפסד, אבל מתן חוזז שכבשה ארבעה שערים בשני משחקיו הראשונים לא מצא את הרשת, בן אז'ובל החמיץ מקרוב במחצית הראשונה ובדקה ה-48 האורחת פתחה את החצי השני בצורה מושלמת, אז איסמעיל ריאן הקדים את הגנת המארחת לכדור של איאד אבו עביד, הוריד לשמיר והאחרון נגח מקרוב לרשת של שטקוס.


זמיר ושחקני קריית שמונה לא השכילו לשמור על היתרון (מאור אלקסלסי)

בדקה ה-63 המקומיים הסתבכו עוד יותר כשזמיר תיקל את חגי גולדנברג מאחור וראה את הכרטיס הצהוב השני והאדום, אבל מימר שוב שלף שפן מהכובע והפעם היה זה עידן שמש, החלוץ שעזב את נס ציונה, חזר לליגת העל ובבכורה המחודשת בליגה הבכירה שם את הרגל ממטרים ספורים אחרי פריצה לרחבה ומסירת רוחב שהעביר דור מלול מימין. לצערו, בדקה ה-83 כבר נטש את כר הדשא בעקבות פציעה ומחר יעבור צילום. בדקה ה-93 ריסטו מיטרבסקי עוד בעט מכ-16 מטרים ופגש את המשקוף של של ברטקוס, למזלה של האורחת שתשוב לביתה עם נקודה.


זמיר סופג את האדום. ייעדר נגד מכבי תל אביב במחזור הבא (מאור אלקסלסי)

חלוקת הנקודות משמעותה שהפועל חיפה שמרה על פער של ארבע הפרש מקריית שמונה, כך ששתיהן אמנם נמנעו מהפסד ראשון בליגה מאז חילופי המאמנים, אבל גם איבדו נקודות יקרות בקרב על הפלייאוף העליון – בוודאי האורחת מקריית שמונה שנותרה במקום השמיני.


בכורה מחודשת מושלמת בליגת העל. עידן שמש (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי