בכר: "אם הפועל באר שבע שבעה? זה הרבה מעבר"

ברק בכר
ברק בכר | אריאל שלום

אלופת שלוש השנים האחרונות הובכה באצטדיון רמת גן וספגה 3:1 מהפועל רעננה, המאמן הודה: "היינו פחות טובים מהם, עובדים מאוד חזק ולא מצליחים". קורצקי: "אמרתי לשחקנים שלא ניתן לשופטים לקחת לנו נקודות"

(גודל טקסט)

אפשר לומר שזהו שיא השפל של הפועל באר שבע. אחרי שניצחה 1:3 את מכבי פתח תקווה בשבוע שעבר ועצרה רצף של שלושה הפסדים (כולל הפנדלים שגרמו להדחתה מהגביע בנתניה), היא הובכה באותה התוצאה באצטדיון רמת גן כשנכנעה להפועל רעננה, שניצחה לראשונה לאחר חודש וחצי.

חנן ממן המשיך להיות מאחרוני המתפקדים אצל האלופה היוצאת כשכבש כבר בדקה העשירית (מעמדת נבדל ברורה יש לציין), אבל יוג'ין אנסה עם שערי בכורה בליגת העל ואור דסה בתוך תוספת הזמן השלימו מהפך מדהים שהותיר את הפועל באר שבע במקום השישי עם 28 נקודות, עוד יכולה לרדת למקום השביעי אם מכבי נתניה לא תפסיד מחר למכבי חיפה – ובמחזור הבא הן נפגשות בטרנר.

בסיום המשחק טען המאמן המפסיד ברק בכר, שנראה מיואש בעמדת הראיונות: "עשינו את הכל כדי להרים את הרמה. התחלנו לא רע את החצי השני, אבל היינו נרפים מדי. ב-0:1 צריך לתת יותר ולא לתת לקבוצה השנייה להגיע בכזו קלות למצבים. גם לא ניצלנו את המצבים שלנו וחבל, זה דבר שקורה לנו הרבה השנה".


ב"ש שוב איבדה יתרון ומעדה. "קורה לנו הרבה השנה" (אריאל שלום)

מדוע שוב הקבוצה שמטה יתרון ומעדה: "זה משהו שאנחנו מנסים לעבוד עליו. זה קורה לא מעט פעמים, פעם שנייה שאנחנו מפסידים אחרי שהובלנו, אבל היום היינו פחות טובים מרעננה. הם היו יותר אגרסיביים ונלהבים. אנחנו מנסים לתקן ולשפר כל הזמן, אם היינו יודעים למה זה קורה, זה לא היה קורה. אנחנו עובדים מאוד חזק כל השבוע ולא מצליחים. המטרה כבר לנצח את המשחק הבא".

אם הקבוצה שבעה: "אנחנו עושים את הכל כדי שזה לא יהיה. זה הרבה מעבר ואנחנו מנסים למצוא פתרונות כדי להרים את ביטחון השחקנים ומאמין שנעשה את זה".

המאמן המנצח, מנחם קורצקי שעמד להוציא את אנסה שהשיב לו בצמד וגם העלה מהספסל את כובש שער הניצחון אור דסה אמר בסיום: "אני שמח בשביל אור דסה, הוא עובד קשה ומאוד רוצה להצליח. בכלל, כל הקבוצה שלי טובה, מחויבת, עובדת ובכל הפרמטרים אנחנו במקום הראשון בליגה. זה לא קל לשחק ככה ולא לנצח. גם היום אמרתי להם בחצי שהשופטים עשו כמה טעויות, אבל לא ייקחו לנו את הנקודות. ניצחנו משחק מאוד חשוב".


יוג'ין אנסה. כבר עמד לצאת החוצה, בסוף נשאר וכבש צמד (אריאל שלום)

על טעויות השיפוט: "השחקנים דיברו ביניהם, אבל עצרתי את זה ואמרתי להם שיש טעויות ונכון שהן נגדנו ושזה נראה שכולם נגדנו, אבל אנחנו מספיק חזקים כדי לעבור גם את זה. צריך להוסיף טיפה אומץ בהתקפה ואני שמח שכולם נתנו את הכל והצליחו להפוך את התוצאה מול קבוצה אדירה".

מהפך מול אלופת שלוש השנים האחרונות: "היו לנו הרבה דקות טובות. גם אם לא הגענו להרבה מצבים, שלטנו בקצב והיינו לגמרי במשחק. גם בשבוע שעבר ביקרו אותנו על כך שהיינו יותר מדי הגנתיים, בל חשוב לנו לצבור ביטחון דרך נקודות ולא דרך מחמאות. חשוב לקחת נקודות בתחתית וניצחון כזה מקפיץ אותנו. כמובן שאסור לנו להסתנוור עכשיו, צריך להישאר עם רגליים על הקרקע כי הליגה מאוד צפופה וצריך להמשיך לנצח כדי להישאר בליגה".

המשך חיזוק הקבוצה בינואר: "זה לא פשוט להביא שחקנים לרעננה, אבל אני בטוח שנמצא שחקנים מתאימים כדי לעמוד במטרות שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי