קלינגר: "יהיה קשה, אבל אני חושב רק על הפלייאוף העליון"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | אודי ציטיאט

בית"ר ירושלים הביסה 1:4 את מ.ס אשדוד ומאמנה הבהיר: "לא אצא בהצהרות, אך מקווה שדברים יסתדרו". על רכש בינואר: "אכבד כל החלטה של חוגג". יובל נעים תקף: "השופט גמר את המשחק, שחקן שלהם הוא לא היה מרחיק"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הצליחה להגדיל את הפער מהקו האדום לשבע נקודות, בזכות 1:4 על נועלת הטבלה מ.ס אשדוד, שפשוט התפרקה בדקות הסיום. עבור מאמן בית"ר ירושלים ניר קלינגר היה זה ניצחון ראשון בטדי מאז מונה למאמן הקבוצה, והוא גם הוביל אותה לניצחון ראשון ב-2019 – שנה בה כלל לא הבקיעה עד הסיום.

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג, שהגיע חולה למשחק, נכנס בסיום לחדר ההלבשה, לחץ את ידי השחקנים ואמר להם: "עשינו משחק טוב, מה שחשוב עכשיו זה לשמור על המשכיות". הקשר דן איינבינדר ספג היום צהוב חמישי וייעדר עוד שבועיים נגד מכבי חיפה.

קלינגר אמר לאחר המשחק: "זה לא עניין שהשתחרר לחץ כי יש לנו עוד דרך ארוכה, אבל מה שקרה היום הוא סימפטום – משחק טוב שלנו שאנחנו כמעט כובשים את השלישי והרביעי ואז עושים שטות. זה מאפיין את התקופה האחרונה. מצד שני, המשחק הוכרע, לדעתי לפחות, עוד לפני האדום של אשדוד. בחצי הראשון שיחקנו טוב, משחק נחוש והתקפי עם לחץ גבוה וכדור שזז מהר. הפעלנו נכון את פלומיין באגף ואני חושב שזה היה טוב. הקהל רוצה לראות גולים והתקפה כל הזמן, אבל זו תקופה לחוצה ושבוע קשה שלא היה עובר על מועדון אחר כי אנחנו בית"ר ירושלים. הפסדנו למכבי ת"א ועשו עלינו עליהום שאני יכול להבין, אבל זה מקשה. שאפו לשחקנים".


תגובת השחקנים אחרי שאשדוד צימקה: "
עוד לפני זה, התקפה או שתיים לפני יוסי בניון היה לבד מול השוער. אולי חלודה, אבל הוא קצת התברבר עם הכדור. גם אשדוד הבקיעה משום מקום, מהתבלבלות שלנו בהגנה – כמו שאמרתי, זה מאפיין אותנו שדברים הולכים בכוח ואנחנו לא רוצים שכך יהיה. זאת העונה ואני מזכיר שהתחלתי את הקדנציה במקום האחרון ולאט לאט דברים התייצבו. עבדנו השבוע על הצד ההתקפי ואני חושב שזה עזר".


פלומיין. הפעילו אותו כפי שרצה המאמן (אודי ציטיאט)

אם הוא חולם על הפלייאוף העליון: "אני לא מכיר מחשבה אחרת. אני יודע שזה יהיה קשה ושחסר לנו עוד שחקן בהתקפה, אבל אני מקווה שדברים יסתדרו לטובה ונביא חיזוק שיאפשר רוטציות אם צריך. הכל פתוח, אבל לא תשמעו ממני הצהרות. צריך רצף ניצחונות כדי אולי לסגור את הפער".

אם חוגג לא יצרף יותר שחקנים בגלל התוצאות: "מה שיש לי להגיד לו, אדבר איתו ועם אוחנה. מכבד כל החלטה שלו".


שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. "צריך רצף ניצחונות" (אודי ציטיאט)


יוסי בניון
שפתח לראשונה מאז חזר לקדנציה שנייה הוסיף: "אלה שלוש נקודות חשובות כדי לברוח מהתחתית. מבחינה אישית שמחתי מאוד לפתוח והייתי צריך להבקיע, אבל גם זה יגיע. לאור התוצאות האחרונות זה טבעי שיהיה עלינו לחץ, כי עשינו טעויות ונתנו להם ב-0:2 הרגשה שהם יכולים לחזור, אז כמובן שיש לחץ – לשמחתי ידענו לצאת מזה ולהכריע את המשחק. רצינו יותר מהרגע הראשון, לחצנו ולא חיכינו שיקרו דברים אלא גרמנו להם לקרות. ככה צריך לעלות בכל משחק".

אם הוא מאמין שאפשר לסיים בפלייאוף העליון: "כרגע מעניין אותי לברוח מהתחתית. אם היינו מפסידים היום היינו יכולים להידרדר למקומות האחרונים. יש הפרש גבוה משש הראשונות וכרגע אני חושב על להישאר בליגה".


בניון ושחקני בית"ר. חושב על הישארות בליגה (אודי ציטיאט)

יובל נעים סיפר דקות לאחר ההתפרקות והתבוסה הכואבת: "אתה מתכנן משהו כל השבוע והשופט גמר את המשחק בהחלטה שלו. הוא לא היה מוציא אדום לשחקן בית"ר אם זה היה הפוך. כשאתה בטדי, בפיגור ועם שני שחקנים פחות המשימה הרבה יותר קשה. בחצי הראשון עשינו דברים יפים ויצאנו למתפרצות טובות, זו תוצאה שלא משקפת את המשחק. קשה לשחק בחיסרון מספרי כזה, כמעט בלתי אפשרי. בסוף עשינו שטויות והתוצאה משקרת. אפשר להפסיד משחק כזה, אבל לא בתוצאה כזאת. צריך לראות מה עושים כדי להמשיך קדימה".


הניצחונות של קבוצות התחתית:
"כל עוד אנחנו מפסידים, מה זה משנה מה עשתה רעננה או הפועל ת"א? אנחנו צריכים להשיג את התוצאות שלנו, אנחנו תלויים בעצמנו. אם לא נתחיל ברצף ניצחונות אז אין לנו זכות להסתכל על קבוצות אחרות".


איך אפשר להשאיר את אשדוד בליגה:
"כל עוד אני במועדון, אעשה את המקסימום. כרגע דברים לא הולכים כמו שצריך, המצב לא טוב ואנחנו לא מספקים את הסחורה. נשאר לנו לנסות להתחזק בשניים או שלושה שחקנים ולנסות להתחיל לנצח, כרגע לא מגיע לנו. יש מספיק משחקים בליגה, אבל אין מה להתכחש לכך שהמצב לא נראה טוב. השארתי קבוצות במצב יותר קשה, אבל עלינו להשתפר בצורה קיצונית. גם השופט לקח החלטה אומללה, לשחקן בית"ר הוא בחיים לא היה מוציא אדום. לי אישית נמאס להילחם בתחנות רוח. זה תמיד היה ויהיה. עכשיו יגידו שאני בוכה, אבל לא היינו מספיק טובים ועשינו שטויות".


יובל נעים. "החלטה אומללה של השופט" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי