דגני עשוי לעבור להפועל ב"ש תמורת בן בסט וסכום כספי

אוראל דגני
אוראל דגני | עדי אבישי

הפועל ת"א מנהלת מו"מ חשאי עם האלופה שרוצה את הקפטן ומוכנה לשלם גם את שכרו של החלוץ, שכבר סיכם עקרונית לעונה וחצי בקבוצתו של רפואה. יש לציין כי האדומים פרסמו הכחשה: "הקפטן יסיים כאן את הקריירה"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב רשמה אתמול (שבת) ניצחון גדול בדרבי הקטן של ת"א עם 2:3 על בני יהודה. בסיום המשחק ולאחר החגיגות מול יציע האוהדים באדום, קיימו שחקני הקבוצה חגיגת ריקודים והתזות מים בחדר ההלבשה, כשהמנצח הגדול על הריקודים נוסח גאנה היה הקשר עמנואל בואטנג. בקבוצה הבהירו כי הניצחון יאפשר הכנה ללא לחץ לקראת משחק החוץ ביום שני הבא באצטדיון סמי עופר נגד מכבי חיפה.

האדומים והפועל באר שבע מנהלים מאחורי הקלעים מהלך שנמצא בבדיקה, לפיו הקפטן אוראל דגני, שמבוקש על ידי האלופה שמחפשת בלם מהיר יותר מאלה שיש לה בסגל, יעבור דרומה בעסקה שבמסגרתה עדן בן בסט יעשה את הדרך ההפוכה כשבאר שבע תשלם את שכרו בנוסף לסכום כספי שטרם נקבע. אדי גוטליב ורז שלמה ימשיכו להיות הבלמים המובילים ובמידה שהעסקה תצא לפועל, הפועל תל אביב תנסה לצרף בלם ישראלי או זר.

יש לציין כי מהפועל תל אביב נמסרה הבהרה: "למועדון אין כל רצון לבצע עסקה עם כל קבוצה אחרת שתכלול בתוכה את מעברו של הקפטן אוראל דגני. לבלם יש חוזה לעוד 3.5 שנים, מדובר באחד השחקנים הבכירים בקבוצה שיסיים את הקריירה בהפועל. המועדון נמצא בתקופה מאתגרת וחשובה בפן המקצועי. אנחנו מתרכזים במשימות העומדות בפנינו ואיננו מתכוונים לעסוק עוד בנושא".

בנוגע לבן בסט, גורם במועדון אמר: "המהלך מול עדן בן בסט נמצא בשלב סיכום עקרוני. בן בסט הסכים לתנאים שהוצעו לו על ידי הפועל תל אביב, חוזה לעונה וחצי עם אופציה לעונה נוספת. בן בסט לא היה אתמול בסגל של באר שבע ועליו לסגור בימים הקרובים מול אלונה ברקת את השחרור שלו כדי שיגיע למתחם חודורוב. שלומי אזולאי או אופיר מזרחי מועמדים ואם אזולאי יוכל להגיע בהשאלה עד תום העונה עם אופציה, הוא יהיה בעדיפות".


דגני. יחזק את הגנת ב"ש? (עדי אבישי)

הניצחון אתמול לא הרגיע את אוהדי הפועל תל אביב שקראו קריאות נגד ראשי המועדון בדרישה למהר ולחזק את הקבוצה מעבר לנריוס ולאסקיס וקלאודמיר פריירה ולאחר השחרור של אמיר עגייב ורז כהן.

הברזילאי זכה למחמאות גדולות לאחר המשחק וגורם במועדון אמר: " קלאודמיר היה אחד משחקני הרכש הראשונים שהמאמן קובי רפואה ביקש לצרף עוד לפני שמהראן ראדי היה בתוכניות. בהפועל תל אביב יעצו לבעלים להביא את רז כהן ומתברר שהטעות בשיקול הדעת עלה יותר כסף עכשיו". רפואה החמיא בסיום לאחמד עאבד על היכולת אתמול ועל ההתקדמות שלו בשבועות האחרונים.


זכה למחמאות. קלאודמיר (אודי ציטיאט)

שחקן נוסף שאם ימצא קבוצה בימים הבאים ישוחרר, הוא המגן השמאלי הבלגי מרווין פירסמן, שיכולתו בשבועות האחרונים הולכת ודועכת. אתמול שיחק במקומו עמירן שקלים ופירסמן לא ימשיך בכל מקרה במועדון בעונה הבאה. אמיר עגייב, רז כהן ופייסל מוליץ' שעדיין לא מצאו קבוצה חלופית עדיין ממשיכים להתאמן עם הקבוצה למרות שאינם נכללים בסגל ובהפועל תל אביב מקווים שעד יום שלישי הבא תהיה להם קבוצה חדשה.

המאמן קובי רפואה אמר בסיום: "השתחרר לחץ גדול לאחר השבועות המאכזבים האחרונים. ניתן את הדעת על מצבים בהם אנחנו סופגים שערים ממצבים נייחים. לחץ זה חלק מתפקיד המאמן ואחרי ניצחון יהיה קל יותר ללמוד ולשפר דברים כך לקראת המשחק הבא נגד מכבי חיפה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי