איביץ': "אפשר גם לנצח 0:1, העיקר שלוש הנקודות"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | מכבי תל אביב

מאמן מכבי תל אביב ערך את מסיבת העיתונאים לקראת המפגש נגד הפועל חדרה (שני, 21:00), שניצחון בו יגדיל את הפער מהמקום השני בטבלה ל-20 נקודות. ניקוליץ' עדיין פצוע

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב יכולה להפוך מחר (שני) לקבוצה עם הפער הכי גדול בעולם בפסגת הליגה. ניצחון במשחק החוץ נגד הפועל חדרה (21:00) יגדיל את הפער בינה לבין המדורגת שנייה בליגת העל ל-20 נקודות, הפרש שבעונה הזו אין בשום ליגה בעולם. הכי קרובה לכך היא יאנג בויז משווייץ, שביתרון 19 נקודות על באזל והיא עשתה זאת אחרי 18 מחזורים בלבד.

לקראת המשחק, המאמן ולדימיר איביץ' ערך את מסיבת עיתונאים ובמהלכה הבהיר שהקשר הסרבי אורוש ניקוליץ' עדיין פצוע ועשוי לשוב לסגל בעוד כשבועיים. בנוסף, המאמן התייחס לימים האחרונים שנותרו לחלון ההעברות וגם לעתידו של אלי דסה, שמסיים את חוזהו בתום העונה ובמקביל להצעות מפתות מחו"ל מנהל מו"מ על הארכת חוזה. לסגל הקבוצה יחזור איתי שכטר שסיים לרצות השעיה משני משחקים.

על הפועל חדרה אמר איביץ': "חדרה עלתה מהליגה השנייה, עשתה עבודה טובה והשיגה תוצאות טובות בתחילת העונה. יש לה מאמן מצוין וכדי לנצח אותם נצטרך להיות מפוקסים. אנחנו יודעים מה טוב במשחק שלנו ומה לא ומאמינים שיכולים לנצח ולקחת שלוש נקודות. יש רק דרך אחת בשביל לנצח, להילחם מהשנייה הראשונה ועד האחרונה. נעבוד קשה כדי לנצח, אחרת לא נצליח. זה אמנם משחק חוץ, אבל זה המגרש הביתי שלנו ואנחנו מקווים שהקהל יתמוך בנו מחר כמו בכל משחק. אני בטוח שהשחקנים שלי יהיו מוכנים מהרגע הראשון להילחם, לתת מאה אחוזים ולנצח. אני לא חושב על 0:4 פעם נוספת, כל משחק לגופו ואנחנו רק חושבים כיצד לנצח. אפשר גם לנצח 0:1, העיקר שלוש הנקודות".


"העיקר שלוש הנקודות". איביץ' (דני מרון)

כיצד מכבי השתנתה במהלך העונה: "אנחנו עובדים מהיום הראשון של העונה ועד היום האחרון, ועובדים קשה. בנינו משהו בחצי השנה האחרונה ונמשיך כך עד סוף העונה. גדלנו כקבוצה וגם כשחקנים, כי אני חושב על ההתחלה ועל הדרך בה שיחקנו ורואה איך אנחנו עכשיו – אנחנו בדרך הנכונה כדי להשתפר ולהיות טובים יותר ויותר. יש לי שחקנים צעירים, אבל מקצוענים עם אופי טוב והם הוכיחו זאת הרבה פעמים. נמשיך לעבוד כמו קבוצה עד הסוף, זה המפתח להצלחה".

כשירותו של אורוש ניקוליץ': "אני מאמין שבקרוב הוא יחזור. בשבוע הבא הוא יתאמן איתנו ולאחר מכן זה יהיה תלוי רק בו. ניתן לו את הזמן לחזור לרמה שבה הוא היה. מאמין שתוך שבועיים הוא יוכל לשחק".


חוזהו של אלי דסה ותוכניות רכש בינואר:
"באירופה החלון יסתיים ב-31.1. הוא איתנו והוא שחקן שלנו. אני לא יכול לומר מה יהיה בעתיד. אולי נצרף שחקן, אולי לא. לא השקענו המון כסף העונה ואם נמצא מישהו שיכול לשפר אותנו, נצרף אותו. אנחנו עובדים קשה כדי להכין את הקבוצה בחלונות ההעברות, יש אנשים שעובדים קשה בשביל לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר – וכולנו רוצים את טובת מכבי תל אביב".


"איתנו ושחקן שלנו". אלי דסה (אודי ציטיאט)

לצדו של איביץ' ישב גם הקשר רוסלן ברסקי שאמר: "זה לא יהיה משחק קל. חדרה הוכיחה את עצמה, היא נמצאת בחלק העליון וגם במשחקי הבית היא קבוצה חזקה. אנחנו מתכוננים בצורה מאוד טובה ומצפים למשחק קשה. אני נהנה בפן החברתי והמקצועי במכבי ת"א, מרגיש שאני מתקדם ושהשילוב בין הצעירים לוותיקים מעולה. כמו ששחקנים אחרים אמרו – החברות במועדון מנצחת משחקים".

אם אפשר לצפות לרביעייה כמו בסיבוב הקודם: "אנחנו באים מהדקה הראשונה ללחוץ, לשחק את המשחק שלנו ולהשיג את שלוש הנקודות".

האפשרות להגדיל את הפער ל-20 נקודות הפרש מהמקום השני: "מנסים לא להתרכז בקבוצות אחרות, אלא בעצמנו. עובדים קשה כדי להגיע מוכנים למשחקים. איך שומרים על הרעב? יש לנו מאמן שאחראי לזה. הוא מכין אותנו למשחקים בצורה הכי טובה שיש ושחקנים לא ישחקו אם הם לא מוכנים. הוא מכין אותנו בצורה הכי טובה שיש".


רוסלן ברסקי. "מי שלא מוכן, לא ישחק" (אודי ציטיאט)

הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה (מאור קנדיל), שחר פיבן, שרן ייני, אנריק סבוריט, דור פרץ, דן גלזר, דור מיכה, עומר אצילי, צ'יקו אופואדו (איתי שכטר), יונתן כהן (אלירן עטר).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי