קבוצה של גיא לוזון: צפו ב-0:1 של מכבי פ"ת בדוחא על סכנין

גיא לוזון
גיא לוזון | ערן לוף

אחרי תשעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, המאמן סימן וי גדול בבכורה המחודשת ופתח פער של 6 נקודות מהקו האדום הודות לשער של תאי בריבו (66). הקבוצה מהמגזר, ללא דרסיליה שלא עבר בבקרה, מתקרבת ללאומית

(גודל טקסט)

אחרי תשעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, מכבי פתח תקווה גברה הערב (ראשון) 0:1 על בני סכנין באצטדיון דוחא במסגרת המחזור ה-20 בליגת העל ומי שסימן וי גדול הוא גיא לוזון שהשיג שלוש נקודות בבכורה המחודשת שלו על הקווים. תאי בריבו הכריע את המשחק (66) אחרי הרמה מצוינת של גידי קאניוק והאורחת פתחה פור של שש נקודות מהקבוצה מהמגזר שניצבת מתחת לקו האדום.


בני סכנין, אחרי הניצחון על מכבי חיפה באמצע השבוע, קיוותה לצאת לדרך חדשה, אך רשמה משחק ליגה תשיעי ברציפות ללא ניצחון והיא רחוקה כעת שני משחקים מחוף מבטחים. גיורגי דרסיליה, שאמור היה לעמוד על הקווים, לא עבר בבקרה התקציבית וצפה בחניכיו מציגים יכולת ירודה במיוחד מהיציע. במחזור הקרוב סכנין תצא למשחק חוץ קריית בקריית שמונה (ראשון ב-19:00) בידיעה שכל תוצאה פרט לניצחון תעלה את מפלס הלחץ לשיאים חדשים. מנגד, מכבי פתח תקווה וגיא לוזון יארחו במושבה את הפועל רעננה (שבת ב-16:00) במטרה להתחיל רצוף ניצחונות.


דרסיליה ביצע רק שינוי באחד מההרכב שניצח את מכבי חיפה כאשר ישראל זגורי הפצוע פינה את מקומו למוחמד כליבאת. לוזון מנגד העניק את המפתחות בין הקורות לצחי גיגי והחזיר מהקפאה את יובל שבתאי שרשם דקות ראשונות העונה בליגת העל. שני שחקנים נוספים שרשמו הופעות ראשונות במדים הכחולים הם ארמנדו קופר ופרנק במבוק כאשר עלו מהספסל במחצית השנייה.



לא לזה הם פיללו. אוהדי בני סכנין (מאור אלקסלסי)


בני סכנין, עם רוח גבית מהקהל שהגיע במספרים יפים אחרי הניצחון על מכבי חיפה בגביע, פתחה בהתלהבות אבל לא הצליחה לאיים ברצינות על השער של צחי גיגי מלבד פעם אחת. מהראן ראדי מצא בכדור רוחב מצוין את שלומי אזולאי שסיפק מעמדה נוחה בעיטה חלשה היישר לידיו של השוער. בצד השני, מכבי פתח תקווה רשמה איום אחד גם היא כאשר המגן עלי סיסוקו שלח טיל ברגל שמאל שחלף מעל המשקוף של מחמוד קנדיל, 0:0 משמים בהפסקה.


המחצית השנייה נפתחה עם קצת יותר אנרגיות ובדקה ה-51 הרשת סוף כל סוף זזה, אך השער של תומאס סיבוק נפסל בצדק בטענה לנבדל. שש דקות לאחר מכן עלה קשר נבחרת פנמה, ארמנדו קופר, להופעת בכורה במכבי פתח תקווה במקומו של דידייה ברוסו. בדקה ה-64 לוזון העלה את את פרנק במבוק שרשם גם הוא בכורה בקבוצתו החדשה.


בדקה ה-66 הסכר נפרץ. כדור קרן מושלם של גידי קאניוק נחת היישר על ראשו של תאי בריבו שנגח בעוצמה לרשת והעלה את לוזון ליתרון. מי שיכול היה להשוות הוא אוסאמה חלאילה המחליף, אך נגיחה שלו מעמדה טובה בדקה ה-86 חמקה החוצה. מנגד, קופר קיבל הזדמנות לגמור את הסיפור (88), אבל קנדיל רשם הצלת ענק. 0:1 קטן-גדול למכבי פתח תקווה בסיום.

 
 


לא עבר בבקרה התקציבית. גיורגי דרסיליה (מאור אלקסלסי)


הרכבים
בני סכנין: מחמוד קנדיל, מרון גנטוס, סארי פלאח, אלבין פאנישי, עמנואל אמבולה, חאלד חלאיילה, מהראן ראדי, איהב גנאיים (סוהיל ארמלי, 70), מוחמד כליבאת (אוסאמה חלאילה, 76), שלומי אזולאי, מוחמד גאדיר.


מכבי פתח תקווה: צחי גיגי, עיסא סיסוקו, תומאש סיבוק, עומר דנינו, גל שיש, דידייה ברוסו (ארמנדו קופר, 57), יובל שבתאי (פרנק במבוק, 64), איתי טאקו, גידי קאניוק (עידן אהדנני, 84), לידור כהן, תאי בריבו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי