יובל נעים: "טעיתי, הייתי צריך לחתום בהפועל חיפה"

יובל נעים
יובל נעים | אודי ציטיאט

לאחר הפיטורים ממ.ס אשדוד, המאמן התראיין ב-103FM והודה: "הטעות הגדולה הייתה שלא צורפו ארבעה שחקנים כבר בתחילת חלון ההעברות". וגם: מערכת היחסים עם עוזרו אלי לוי והיחס מהבעלים ג'קי בן זקן

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

לפני כחודשיים מונה יובל נעים למאמן מ.ס אשדוד, כאשר הקבוצה הייתה במקום הלפני אחרון, רק בית"ר ירושלים אז עוד הייתה מתחתיה. מאז היא ניצחה פעם אחת בלבד, בבכורה שלו על הקווים בי"א, לא ניצחה בתשעת המשחקים הבאים ואתמול בחרו ראשי המועדון לסיים את ההתקשרות גם עם מאמנם השני העונה.

הערב (ראשון), יממה לאחר ה-4:1 לבית"ר ירושלים, התראיין יובל נעים ב-103FM והודה: "אני בסדר גמור. ירדה לי אבן מהלב. כולנו מאוכזבים אחרי הפסד4:1, אבל אח של ג'קי בן זקן התקשר לעוזר שלי ואמר שהוא מחכה לנו. כשירדנו מהאוטובוס הוא היה שם, אבל כבר הבנו לפני. הייתה שיחה מאוד קצרה, אנחנו חתולי רחוב וידענו לאן זה הולך. הוא הבהיר לנו שנקבל כל מה שמגיע לנו וזה נגמר".

אם נעלב שבן זקן לא שוחח איתו: "ברור שלדעתי זה היה צריך להיעשות בצורה הרבה יותר מכובדת. זה מה שהם בחרו, אנחנו לא נעלבים מכל בן אדם, חבל מאוד שזה התנהל כמו שזה התנהל, אבל הפנים עכשיו קדימה. דיברתי איתו בפעם האחרונה אחרי המשחק נגד הפועל ת"א. הוא בן אדם פוקר פייס, אך אחד לא יודע מתי הוא הולך ומתי הוא בא או עם מי הוא רוצה לדבר".


יובל נעים. "אני בוחר ממי להיעלב" (אודי ציטיאט)


ההפסד האחרון לבית"ר ירושלים:
 "אני חושב שהקבוצה נראתה יותר טוב בשני המשחקים האחרונים. המלחמה עם השופטים זה להילחם בטחנות רוח. הגענו לטדי והפסדנו את המשחק בגלל ההרחקה".

אם הוא לא שוחח עם ג'קי, מול מי התנהלו שיחות על רכש: "עשיתי את תכניות הרכש מול אח של ג'קי. ראיתי עשרות שחקנים, החלטנו שאנחנו צריכים לחזק את הקבוצה, את החלק ההגנתי לפחות. רצינו להביא שחקנים זרים, בחנתי 8-9 בלמים ובמבחן התוצאה לא הצלחנו להביא אף אחד, אני לא יודע למה".

אם החתימה באשדוד הייתה טעות: "אשדוד זה מועדון טוב, אבל עשיתי טעות כשהגעתי למועדון בסיטואציה הנוכחית. בדיעבד אין ספק שעשיתי טעות כשלא הלכתי להפועל חיפה. הייתי בטוח שבאשדוד אני יכול לעשות דברים יפים, אבל ברגע שאתה מביא מאמן ולא נותן לו לעשות שינוי מבחינת שחקנים, קשה לו לעשות שינוי. הטעות הכי גדולה גם שלי וגם של ההנהלה היא שאנחנו ב-8 בינואר היינו צריכים להיות עם ארבעה שחקנים חתומים שכבר מתאמנים איתנו. ברגע שלא הצלחנו לעשות את זה וחיכינו עוד משחק, ועוד משחק ועוד משחק, נכנסו לבעיות קשות מאוד. כשמסתכלים על מבחן התוצאה ואיזה יכולות הקבוצה הציגה בתקופה האחרונה, כנראה שהפרשנים צדקו ואני טעיתי".

אם הדרישה לעבוד לצד אלי לוי תוביל פעם נוספת לסירוב להצעה: "אני חבר של אלי לוי וגם אחרי ההצעה שנפלה מהפועל חיפה ישבנו אני ואלי, דיברנו בינינו והחלטנו שברגע שזה בתחילת עונה זה בסדר ושנעבוד ביחד, אבל שאם תגיע הצעה באמצע העונה אנחנו ניתן אחד לשני את ברכת הדרך. יש עם זה בעייתיות כשזה קורה באמצע העונה".


בפעם הבאה הוא לא יסרב להצעה בגלל שעוזר המאמן לא יצורף (דני מרון)

לאן הוא ראה את עצמו מגיע עם אשדוד: "זו הייתה טעות לעבור לאשדוד. קשה מאוד לקחת קבוצה שהאחוזים שלה להצליח נמוכים. גם אם יש קבוצה עם 10 אחוזים שתצליח, אסור לקחת אותה. אני לא מפחד לקחת קבוצה מהליגה השנייה או הליגה השלישית, אבל בוא נראה. ימים יגידו. חשבתי שאם אשדוד תירד ליגה אני אשאר איתה בעונה הבאה ואחזיר אותה לליגה הראשונה. כנראה שכל אחד חשב על משהו אחר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי