שחקנים במכבי נתניה: "שני משחקים ללא ניצחון זו בעיה"

גיא מלמד
גיא מלמד | דני מרון

אכזבה בשרון מה-0:0 נגד מכבי חיפה. בסביבת עזרא הבהירו: "אם ב"ש לא תשלים את שכרו, הוא לא יעזוב". שמו של אזולאי עלה, סוכם עם קוגבנייה שיעזוב בהשאלה. דראפיץ': "ששחקנים יחשבו אם הם רוצים להציל את הקריירה"

(גודל טקסט)

אכזבה קלה במכבי נתניה לאחר תוצאת התיקו המאופסת אמש ׁ(ראשון) עם מכבי חיפה. הקבוצה אמנם העפילה למקום השישי על חשבון הפועל באר שבע, אבל במועדון הרגישו שהיו ראויים ליותר מנקודה, במיוחד לאור יחסי הכוחות במחצית השנייה שהייתה שייכת כמעט לכל אורכה למארחת.

"לא היו לנו מצבים מדהימים וחיפה התחילה טוב יותר, אבל כן שלטנו בהמשך המשחק", סיפרו שחקנים במכבי נתניה, "שני משחקים ללא ניצחון זו בעיה, במיוחד כשיש לנו את הפועל ב"ש בשבת", הוסיפו.

אחת הסוגיות המעניינות במהלך המשחק סבבה סביב סרט הקפטן: כפי שכבר פרסמנו, דני עמוס איבד את סרט הקפטן לטובת דודי תירם ו-ויקי כחלון, כאשר אמש מי שהיה אמור לענוד את הסרט היה פאטוס בצ'יראי, אלא שלבסוף ניקו אולסק היה זה שענד אותו. במהלך המחצית השנייה, כשהוחלף אולסק, הוא ניסה להעביר את הסרט לעמוס, אך האחרון סירב והסרט הועבר לסתיו פיניש. "כל המהלך לא היה מתוכנן. ניקו קיבל את הסרט בהתחלה למרות שפאטוס היה צריך לקבל. יש לנו גם את פיניש וזו קבוצה של הרבה קפטנים. כל אחד שלוקח סרט יכול להיות קפטן", סיפרו בקבוצה.


בצ'יראי. לא ענד את הסרט כמתוכנן, עמוס סירב לקבלו בהמשך (דני מרון)

במקביל, במכבי נתניה ממשיכים בניסיון לצרף את הקשר חן עזרא, כשנכון לרגע זה מחכה הקשר לפיצוי מהפועל ב"ש לנוכח פערי השכר הצפויים, דבר אשר כרגע האלופה מסרבת לעשות. "בלי שב"ש תשלים את השכר של חן, או תפצה אותו, הוא לא יילך לאף מקום. יש לו הצעות מכמה קבוצות והוא לא יפסיד כמות כזאת של כסף. אם זה לא יקרה, הוא יישאר בב"ש כי יש לו חוזה", הבהירו בסביבתו של הקשר, שבכל מקרה החליט שלא להצטרף למכבי פ"ת וכרגע נתניה המועמדת המובילה לקלוט אותו. לספורט1 נודע שגם שמו של קשר מכבי חיפה שלומי אזולאי עלה במועדון. אזולאי, מרוויח בחיפה משכורת שנתית של 220,000 דולר, סכום גבוה ממה שנתניה תהיה מוכנה לשלם, אך הוא עשוי להתפשר אם האופציה תהפוך לרלוונטית.

"עדן בן בסט? כולם שחקנים טובים. הם יושבים על הגדר ומחכים לכסף שלהם, ואנחנו צריכים להחליט אם לשלם להם או לא. אנחנו פה נותנים צ'אנסים לשחקנים שמוכנים לוותר על עניין הכסף. הם צריכים לחשוב אם הם רוצים להציל את הקריירה שלהם. דן איינבינדר שיחק אצלי בבית"ר ב-18,000 ₪ והתקדם, אח"כ בא איתי שכטר. אני רמזתי לבעל הבית את מי אני רוצה פחות או יותר ואני לא יכול לבוא לבעל הבית ולדפוק על השולחן. גם אם לא נביא רכש נמשיך עם מה שיש", התייחס דראפיץ' לסוגיית החיזוק.


עזרא. יציל לעצמו את הקריירה במכבי נתניה? תלוי בב"ש (אודי ציטיאט)

בינתיים, מאלה שעשויים להגיע למי שיעזוב. לספורט1 נודע כי בימים האחרונים הושגה הסכמה בין הקבוצה לקשר דידייה קוגבנייה, לפיה הקשר הטוגולזי, לו חוזה עד סיום העונה הבאה במועדון, יושאל עד תום העונה. כרגע טרם ידועה זהות הקבוצה שתקלוט אותו, אך עתה לנתניה יתפנה מקום לצירוף זר נוסף ולא מן הנמנע שהיא תצרף אחד, ללא קשר לצירופו האפשרי של חן עזרא.

"אנחנו מאוכזבים מהנקודה", הודה הקשר ניקו אולסק. "היה משחק טוב של שתי הקבוצות, היו לנו קצת יותר מצבים. אני מרוצה מהדרך שבה שיחקנו למרות שיכולנו להעפיל למקום השלישי. אם חיפה עצרה אותי? יש לה שחקנים איכותיים. לא היינו מספיק טובים בהתחלה, אבל בהמשך לחצנו בצורה טובה. אנחנו מאוכזבים, אבל יש עוד שבעה משחקים ואם נמשיך בדרך הזאת, נגיע לתוצאות. הפועל ב"ש? יהיה מאוד קשה ואנחנו צריכים לבוא מוכנים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי