איביץ': "מרוצה מהנקודות". אביטן: "מגיע לחדרה פלייאוף עליון"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | דני מרון

מאמן הצהובים לא אהב את היכולת של שחקניו בניצחון 0:2 על הפועל חדרה: "היינו יכולים להבקיע יותר. לא המשחק הכי טוב שלנו". מאמן המפסידה דווקא החמיא לשחקניו: "ניסינו לחזור למשחק מהרגע הראשון"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב כנראה תהיה האלופה בסיום העונה, אבל מאמנה ולדימיר איביץ' לא מתרגש. גם במשחק לא גדול הערב (שני) השיגה הקבוצה שלו ניצחון 0:2 על הפתעת העונה הפועל חדרה, והגדילה את הפער בפסגת הטבלה ל-21 נק'.

"אני מרוצה משלוש הנקודות", אמר איביץ', והסתייג: "אנחנו יכולים לשחק יותר טוב, אבל זה משחק אחד ואני בסדר עם זה. היינו יכולים להבקיע יותר אבל כרגע זה הספיק בשביל הניצחון. היום באנו להשיג שלוש נקודות, אני לא מרוצה מאיך ששיחקנו. זה בהחלט לא היה המשחק הכי טוב שלנו".

על אלי דסה, שלא נכלל בסגל: "אני לא יודע אם הוא יעבור לבשיקטאש, הכל יכול לקרות".

איביץ'.
איביץ'. "כרגע זה הספיק בשביל הניצחון" (דני מרון)

בצד השני, מאמן הקבוצה המפסידה ניסו אביטן היה מרוצה מהיכולת אותה הציגו שחקניו למרות ההפסד: "מכבי היא קבוצה מצוינת, היה לנו קשה, השחקנים שלי עשו מאמץ גדול. ניסינו לחזור למשחק מהרגע שהם עשו את השער הראשון, חבל שלא הצלחנו אבל אני גאה בשחקנים שלי".

"קיבלנו מספיק מחמאות השנה", הוסיף אביטן, "אנחנו רוצים נקודות. הפנים קדימה, יש לנו עוד הרבה משחקים חשובים".

האם אפשר כבר להגיד שהמטרה היא פלייאוף עליון: "קל לשנות את המטרות, אבל אנחנו רוצים להיות בטוחים. אנחנו רחוקים בתחתית אבל עדיין לא הבטחנו את ההישארות. תמיד יש את החשש מכדור שלג. הלוואי שנבטיח את המקום בפלייאוף העליון, הקרב צמוד ואני אהיה מאושר אם נהיה שם. מגיע להפועל חדרה הכל, אנחנו עושים דברים מדהימים. אם יש מגיע, מגיע לחדרה להיות בפלייאוף העליון".

אביטן.
אביטן. "תמיד יש את החשש מכדור שלג" (דני מרון)

על השוער עדי טבנצ'יק, שהרשים בבכורה שלו: "עדי שיחק כמו שאני מצפה משוער בליגת העל לשחק, כל הכבוד לו על הבכורה הקשה הזו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי