מנואל איטורה נחת בישראל, שועה סובל ממתיחה

מנואל איטורה, איסקו
מנואל איטורה, איסקו | Gettyimages

הקשר ששוחרר מוויאריאל סיכם רשמית ויעבור בדיקות רפואיות לפני שיחתום. מנדז'ק עשוי לקבל זימון לשיחה אצל בלבול בעקבות הסרטון בו נראה מתווכח עם לביא. החלוץ ייעדר ארבעה ימים, אך צפוי לשחק נגד הפועל ת"א

(גודל טקסט)
מכבי חיפה הודיעה הבוקר (רביעי) שהקשר שהקשר האחורי הצ'ילאני מנואל איטורה סיכם את תנאיו בקבוצה. השחקן הגיע היום לישראל, לאחר שעוד קודם לכן הגיע לסיכום עם ראשי המועדון על הצטרפותו ובימים הקרובים הוא יעבור בדיקות רפואיות ויצטרף באופן רשמי.


איטורה בן ה-34, משחק כקשר אחורי ורשם במדי נבחרת ארצו 33 הופעות. באירופה הוא רשם 17 הופעות באודינזה האיטלקית ושיחק במספר קבוצות ספרדיות כמו מלאגה, גראנדה וראיו וייקאנו. את העונה הזו הוא החל במועדון הספרדי הענק, ויאריאל ממנו שוחרר לאחרונה ובסך הכל רשם 153 הופעות בספרד.


בחיפה התלבטו לאחרונה לגבי הגעתו של הקשר בשל גילו וגם בשל העובדה כי אינו נמצא בכושר משחק. ראוי לציין כי השיחות בין הצדדים מתקיימות כבר כשבוע, כשדווקא בתחילתו נראה היה נראה כי איטורה לא יגיע ושבחיפה מחפשים זר בעמדה אחרת, אך לאחר התיקו מול נתניה החליט הצוות המקצועי לצרף קשר במרכז השדה.



איטורה בנתב"ג. יצטרף רשמית בקרוב


יש מי שציין בחיפה כי סיבה נוספת לצרף את הצ'ילאני הייתה הירידה בכושרו של ג'ורג' מנדז'ק בנוסף לסרטון שהופץ לאחרונה ברשתות החברתיות בו נראה כי ישנו עימות בין הקמרוני לבין נטע לביא, שאחריו מנדז'ק נראה לכאורה לא מתאמץ.




"רק חילוקי דעות". מנדז'ק באינסטגרם (Instagram)

 

הקשר הקמרוני הוציא פוסט ובו הבהיר כי עלה חולה למשחק וזה מה שגרם לו ליכולת פחות טובה מהמשחקים האחרים, כשבנוסף כתב על הסרטון באינסטגרם: "אין סיבה לעשות רעש מזה. אלה היו רק חילוקי דעות". במועדון הירוק טרם החליטו כיצד להתייחס לסרטון ולא מן הנמנע שהשחקן יזומן לשיחה אצל המאמן מרקו בלבול. בנוסף, בחיפה סיפרו כי אחד הממליצים על הגעתו של איטורה היה אברם גרנט שקיבל המלצות חמות על השחקן. "הצוות המקצועי עושה הכול בכדי לחזק את הקבוצה ואנחנו אחריו", אמרו בחיפה. 


בתוך כך, ירדן שועה סובל ממתיחה קלה בשריר הארבע ראשי וייעדר ארבעה ימים מהאימונים, אך בצוות המקצועי מאמינים כי החלוץ יהיה כשיר למשחק הליגה בבית נגד הפועל תל אביב ביום שני. 
 

מעבר לחיזוק, בכרמל רוצים לדלל את הסגל כאשר כפי שפורסם לראשונה בספורט1, אופיר מזרחי הושאל היום למכבי פתח תקווה. גם עמית זנטי צפוי לצאת בהשאלה כאשר הפועל תל אביב, הפועל רעננה ומ.ס. אשדוד הביעו עניין בשחקן. הירוקים יאפשרו לשחקן לעבור לקבוצה בה יזכה דקות משחק מרובות ולא מן הנמנע שזה יהיה דווקא אצל האחרונה בטבלה.




איטורה נגד איסקו. בקרוב בסמי עופר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי