שרצקי: "משקיע 15 מיליון בשנה בשביל 20 איש – ברור שנמאס לי"

איזי שרצקי
איזי שרצקי | דני מרון

בעלי קריית שמונה בתוכנית הספורט של 103FM: "כל עונה אני אומר שאוריד את התקציב ובסוף הוא רק עולה". רמת הליגה: "חלשה מאוד". פיטוריו של סילבס: "חשבתי שהוא מאמן התקפה, טעיתי בגדול"

(גודל טקסט)
איזי שרצקי, בעלי קריית שמונה, דיבר הערב (שלישי) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס למטרות של הקבוצה, פיטוריו של חיים סילבס, רמת הליגה והסכומים אותם הוא משקיע מידי שנה.


שרצקי פתח את דבריו: "אם אני אגיע לאירופה בסוף העונה, אהיה מרוצה מאוד. פלייאוף עליון זה בסדר, אבל אם הייתה אומר לי פלייאוף עליון בפתיחת העונה, לא הייתי מרוצה בכלל. מכירת האסלביינק לא פגעה בנו, הפציעות הרבות שהיו לנו בהתחלה כן פגעו. גם השוער שהיה לנו בהתחלה (מהדי זועבי) לא היה טוב כמו שחשבתי". 

פיטוריו של סילבס: "הפציעות השפיעו מאוד. סילבס היה אצלי שנה וחצי, כן? זה לא עבד ואנחנו נפרדנו בהסכמה הדדית. למה זה לא הלך? אני טעיתי, חשבתי שהוא מאמן התקפה וטעיתי בגדול. הוא עשה עבודה לא רעה, אבל נכשלנו בגדול והחלק שלי בכך גדול מאוד, אבל אותי אי אפשר לפטר". 




חיים סילבס (דני מרון)


האם נמאס לו מהכדורגל: "ברור שנמאס לי. תאמינו לי, 20 שנה אני בקריית שמונה, אני שם 15 מיליון שקל כל שנה, אבל אני לא יכול לעזוב. הייתי במשחק הנוער היום, כן? הפסדנו למכבי תל אביב 3:1, אבל כשאתה רואה את הנוער ובזה אתה משקיע – זה כיף גדול. אני משקיע ויש תוצאות – שחקנים עולים לבוגרים".


האם הוא מתכוון לעזוב בתום העונה: "אף אחד לא ישקיע גרוש בקבוצה אם אני אעזוב. כמה השקעתי בכדורגל? לא יותר מ-200 מיליון שקל. היעד שלי הוא לקחת שוב אליפות. כל תחילת עונה אני אומר שאני אוריד את התקציב ובסוף הוא רק עולה". 

רמת הליגה: "מכבי כל כך טובה כי הליגה מאוד חלשה. אם אני יכול להגיע היום לפלייאוף העליון, זה אומר שהליגה מאוד מאוד חלשה. אני רואה כל משחק, ראיתי מכבי נתניה נגד מכבי חיפה, שתי קבוצות מצוינות, שלא הגיעו למצב אחד. איך אני מסביר את זה? בכל העולם משחקים כדורגל פתוח, פה משחקים בשביל לא להפסיד וזה משגע אותי. מנסים לשמור על תוצאה".

 


"מכבי כל כך טובה כי הליגה חלשה" (דני מרון)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי