הערכה: חן עזרא יצטרף למכבי נתניה אחרי המשחק נגד ב"ש

חן עזרא
חן עזרא | אודי ציטיאט

במועדון נחושים להחתים את השחקן: "יכול לשנות לנו את העונה" ומאמינים שהעסקה תיסגר לאחר המפגש ביניהן (שבת ב-18:30, ישיר בספורט4). וגם: פרשת דני עמוס, המועמדות של זיקרי והאפשרות שצרויה יגיע

(גודל טקסט)

שבוע לסגירת החלון של חודש ינואר ובמכבי נתניה ממשיכים במאמצים להתחזק. בקבוצה עדיין ממתינים לחן עזרא מהפועל באר שבע כאשר בצוות המקצועי של היהלומים הבהירו כי הוא מטרת הרכש הראשית.

"עזרא הוא בדיוק מה שאנחנו צריכים, הוא השחקן שמתאים למשבצת הזאת. שני החלוצים שלנו זקוקים לשחקן כזה שירים את הקבוצה ויספק להם כדורים. הוא ישפר את המספרים שלנו", אמרו במועדון.

בנתניה מאמינים שעזרא יצליח להגיע להסדר עם הפועל ב"ש לגבי גובה הפיצוי, כאשר אם האלופה תפצה אותו על שתיים או שלוש משכורות, הוא צפוי להתרצות. בכל אופן, ההערכות הן שהעסקה תיסגר בתחילת השבוע הבא, לאחר המשחק בין הקבוצות באצטדיון טרנר (שבת ב-18:30, שידור ישיר בספורט4).


חן עזרא (אודי ציטיאט)

במידה ועזרא לא יגיע בסופו של דבר, נתניה תצרף זר בעלות גבוהה לחלק הקדמי. אם עזרא כן יגיע, הקבוצה עשויה לצרף זר נוסף אך בעלות נמוכה יותר. בנתניה הבהירו  שלמרות ששמו של רועי זיקרי עלה, הסיכויים שיצטרף נמוכים ואף קלושים, כאשר מאמן הפועל ת"א, קובי רפואה, לא ישחררו אם לא יצטרפו שני ישראליים בכירים לסגל שלו. כפי שפרסמנו כבר כאן באתר, דידייה קוגבנייה צפוי לצאת בהשאלה.

בקבוצה הבהירו שהם מרוצים מהחלק האחורי ולא צפויות תנודות, גם לא מבחינת המגנים. מי שהוצע לקבוצה הוא חלוץ הפועל אשקלון המשוחרר גל צרויה שמתאמן עם הפועל פ"ת, אך נכון לרגע זה בנתניה לא מעוניינים לצרפו.

במועדון גיבו את השוער דני עמוס שסירב לענוד את סרט הקפטן במשחק מול מכבי חיפה לאחר שהקשר ניקו אולסק הוחלף: "אם בן אדם לא מרגיש בנוח לענוד את הסרט – זו גדולה ולא בושה", הדגישו במועדון. "דני החליט שהוא לא רוצה להיות יותר הקפטן. אם מישהו חשב שזו הייתה סדרת חינוך, כעת הוא גילה שזה לא נכון".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי