שלומי אזולאי חתם בהפועל חיפה עד תום העונה

שלומי אזולאי, גילי ורמוט
שלומי אזולאי, גילי ורמוט | ערן לוף

המועדון הודיע על צירופו של הקשר שהושאל ממכבי חיפה. יוצג מחר ויחל להתאמן עם הקבוצה: "הוא לא פחות טוב מפלקושצ'נקו". שמש פצוע ברצועת ברך, פאפאזוגלו בדרך לדינמו בוקרשט

(גודל טקסט)

הפועל חיפה הודיעה היום (רביעי) על צירופו של הקשר שלומי אזולאי, ששוחרר ממכבי חיפה והצטרף בהעברה חופשית עד תום העונה. אזולאי חזר לקדנציה שנייה בקבוצה אחרי שבעונת 2012/13 היה שותף לזכייה בגביע הטוטו ויוצג מחר כשחקן האדומים-שחורים. כפי שפרסמנו, הקשר סיכם כבר אתמול את תנאיו הכספיים בהפועל חיפה.

בהפועל חיפה סימנו כבר לפני שבועיים את אזולאי כמחליפו של מקסים פלקושנצ'קו, אך הוא מצידו סירב לעבור וחשב להישאר במכבי חיפה עד לסיום העונה. לאחרונה ולאור הצטרפויות נוספות במועדון הירוק, הבין אזולאי כי לא יזכה לדקות משחק מרובות ובמקביל זכה לחיזורים של שרון מימר, שהצליח לשכנעו להגיע לקבוצה. הירוקים הסכימו להשאילו למחזיקת הגביע עד סוף העונה, אז מסתיים חוזהו, אך תהיה להם האופציה להאריך את החוזה בקיץ.

במקביל, מימר רצה גם את הקשר רועי גורדנה שסיכם גם הוא את תנאיו בחיפה, אך קבוצתו הקרואטית של הקשר, סלאבן בלופו, סירבה לשחררו ובכרמל החליטו ללכת על אופציית אזולאי, שהביע נכונות להצטרף לקבוצה. "אזולאי לא פחות טוב מפלקושצ'נקו", אמרו הבוקר במועדון האדום. "הוא גם מכיר את מימר, כך שהקליטה שלו תהיה מהירה".

טרם נחתם סופית הסכם ההשאלה בין הפועל למכבי חיפה השחקן עד לסיום העונה, וההערכה היא שזה יקרה עוד הלילה במטרה שכבר מחר יגיע לאימון הקבוצה ויוכל להשתלב במשחק ביום ראשון (20:30, שידור ישיר בספורט1) נגד מכבי תל אביב. מי שייעדר מהמשחק הוא נס זמיר שהורחק מול קריית שמונה, כאשר גם שילובו של החלוץ עידן שמש בספק. שמש עבר אתמול בדיקה מקיפה בה התברר כי ספג פגיעה ברצועת הברך ורק בסוף השבוע ינסה להתאמן באופן מלא.

בנושא אחר, החלוץ היווני תנאסיס פאפאזוגלו ששוחרר רשמית מהאדומים בשבוע שעבר, מצא בית חדש בדמות דינמו בוקרשט מהליגה הרומנית.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי