ניית'ן אודווה חתם בהפועל חדרה עד לסיום העונה הבאה

ניית'ן אודווה
ניית'ן אודווה | הפועל חדרה, רשמי

אחרי שהתחזקה בשלושה שחקנים ממכבי תל אביב, העולה החדשה החתימה את הקשר האנגלי בן ה-23 בחוזה לעונה וחצי. הנבחן הבלגי פאוליניו ברטאצ'יני לא הרשים ושוחרר

(גודל טקסט)

לאחר שהשאילה ממכבי תל אביב את חביב אוחיון, עדן קארצב ואילון אלמוג, הפועל חדרה החתימה היום (רביעי) את הקשר האנגלי ניית'ן אודווה. השחקן בן ה-23 חתם בעולה החדשה עד לסיום העונה הבאה. אודווה גדל במחלקת הנוער של טוטנהאם ושיחק בין היתר בבולטון, גלאזגו ריינג'רס, אולימפיה לובליאנה וויילה הדנית, והופיע גם בנבחרות הצעירות של אנגליה. השחקן הוחתם במועדון באמצעות סוכניו אריאל בוזורגי וזיו שטרנברג. 



בתוך כך, שביעות רצון בהפועל חדרה לאחר צירופם של שלושת שחקני מכבי תל אביב – השוער חביב אוחיון, הקשר עדן קארצב והחלוץ אילון אלמוג. השלושה הגיעו אתמול לראשונה לחדרה והשתתפו במשחק האימון מול הפועל הרצליה בו ניצחה הקבוצה מליגת העל 0:3.


השלושה הותירו רושם חיובי על הצוות המקצועי ובחדרה אמרו: "מדובר בשלושה שחקנים צעירים ומוכשרים שיקבלו מאיתנו במה להוכיח את עצמם עד לסיום העונה. אנחנו הרווחנו שלושה שחקנים משמעותיים לסגל שלנו". מעבר לכך במועדון בחנו אתמול את נייתן אודווה שכאמור חתם, ואת הקשר הבלגי פאוליניו ברטאצ'יני שלא הרשים ושוחרר.  



ניית'ן אודווה. (הפועל חדרה, רשמי)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי