מכבי תל אביב ממתינה להתפתחויות בנוגע לעסקת אלי דסה

אלי דסה
אלי דסה | דני מרון

מועדון הפאר הטורקי מתלבט האם לצרף את המגן בתשלום כבר עכשיו או להחתימו ללא עלות בקיץ. מיכה נעדר מאימון הבוקר של הצהובים בשל שפעת, פרץ ואצילי צפויים לפתוח בהרכב נגד הפועל חיפה (ראשון ב-20:30, ספורט1)

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב ממתינים להתפתחויות של הרגע האחרון בנושא מעברו של אלי דסה לבשיקטאש, כאשר מועדון הפאר הטורקי עדיין מתלבט אם לצרף את המגן הימני כבר עכשיו תמורת 550 אלף יורו או להמתין עד תום העונה ולהחתימו ללא עלות.

אם לא תהיה תפנית עד מחר, דסה, שעדיין לא הגיע להבנות עם בשיקטאש לגבי תנאיו, ימשיך במכבי תל אביב ובקיץ יסיים את חוזהו ויהיה רשאי לעבור לכל קבוצה שתרצה בשירותיו. בתוך כך, במכבי תל אביבי עדיין לא החליט האם להנחית חלוץ זר עד סגירת החלון.

בנושא אחר, במכבי תל אביב ממתינים להחלמתו של אורוש ניקוליץ', שהצטרף לפני כחודשיים ועדיין לא שיחק. בקבוצה מאמינים שהקשר יהיה כשיר בעוד כשבועיים לאחר שבחודש שעבר, כזכור, הסרבי מתח את שריר הירך האחורי במהלך אימון.

גם אייל גולסה, שלא שיחק מאז תחילת חודש נובמבר, מתאושש והוא אמור לעמוד לרשותו של ולדימיר איביץ' בעוד כשלושה שבועות. דור מיכה, שבישל פעמיים נגד הפועל חדרה, לא התאמן הבוקר בשל שפעת ובמועדון מאמינים שהקשר יחלים ויהיה זמין למשחק נגד הפועל חיפה (ראשון ב-20:30, ישיר בספורט1). מי שצפויים לשוב להרכב הם עומר אצילי ודור פרץ שפתחו על הספסל נגד העולה החדשה.


לא שיחק מאז ה-03.11. אייל גולסה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי