קוגבנייה נפרד משחקני נתניה, נמצא המתווה לצירוף עזרא?

דידייה קוגבנייה
דידייה קוגבנייה | דני מרון

הקשר, כפי שפורסם בספורט1, הגיע להסכם עם הקבוצה על השאלה, כאשר הוא צפוי לעבור לדילה גורי הגיאורגית. אחת האופציות לפתרון סוגיית חן עזרא: חוזה לעונה נוספת, שיחסוך את הפיצוי מהפועל באר שבע

(גודל טקסט)

שחקנה של מכבי נתניה, דידייה קוגבנייה, הגיע הבוקר (רביעי) לאימון הקבוצה ונפרד רשמית מהשחקנים, כאשר כפי שפרסמנו ביום שני האחרון, קוגבנייה הגיע להסכם עם הקבוצה על השאלה עד תום העונה. מי שצפויה לקלוט אותו היא דילה גורי הגיאורגית, הקבוצה ממנה הגיע לאנדרו ריביירו הברזילאי אשתקד למכבי נתניה.

חן עזרא מתקרב מאוד לנתניה, כאשר כאמור ההודעה הרשמית צפויה לצאת לאחר המשחק בין נתניה לקבוצתו הנוכחית הפועל ב"ש ביום שבת. למרות העובדה שעזרה דורש פיצוי מב"ש, הצדדים צפויים להגיע לעמק השווה, כאשר אחת האופציות שהועלו על ידי השחקן היא חוזה לשנתיים וחצי בעיר היהלומים במקום שנה וחצי וכך למעשה הפיצוי שעזרא דורש מקבוצתו, יתקזז על ידי נתניה. בכל אופן, הצוות המקצועי מאוד רוצה לראות את עזרא בנתניה והעסקה צפוהי לצאת לפועל.

עם שחרורו של קוגבנייה, לנתניה מקום לזר נוסף, כאשר אם עזרא יצטרף, בנתניה לא יחתימו זר יקר נוסף וצפויים לצרף שחקן לחלק ההתקפי, אך עם עלות שכר זולה יותר. יש לציין, שאילולא השאלתו של קוגבנייה, בנתניה לא היו ששים לצרף עוד זר בשל העובדה שאם לקבוצה לא יהיו יותר מחמישה זרים, היא תזכה למענק של 300 אלף שקלים, דבר אשר לקחו במועדון בחשבון.


נפרד. קוגבנייה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי