איביץ': "מכבי ת"א זה מקום מושלם למאמנים, טוב לי שם"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אריאל שלום

המאמן הסרבי התראיין במולדתו וסיפר על העונה שעשויה עוד להפוך להיסטורית: "הנתונים שלנו מאוד מרשימים, אבל הם כתוצאה של פילוסופיה מנצחת ועבודה קשה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תמשיך היום בהכנות לקראת המשחק ביום ראשון נגד הפועל (20:30, ישיר בספורט1), שלקראתו גם תיערך היום (16:15) מסיבת עיתונאים, אבל עוד קודם לכן מאמן הצהובים ולדימיר איביץ' דיבר בסרביה וסיפר לתקשורת בארצו על הפילוסופיה אותה הוא מנהיג בדרך לאליפות מהמשכנעות בתולדות המדינה.

מכבי תל אביב כרגע ביתרון של 21 נקודות על פני המדורגת שנייה בני יהודה, הפער הכי גדול בעולם כרגע בין מוליכה לסגניתה, וכידוע עדיין לא הפסידה העונה, למעשה רק פעם אחת היא נכנעה העונה וזה קרה לה במוקדמות הליגה האירופית נגד סארפסבורג הנורבגית בשלב הפלייאוף, ועל כך אמר איביץ': "הנתונים מאוד מרשימים על הנייר, אבל אנחנו מגיעים למספרים האלה בזכות הפילוסופיה שלנו והרבה עבודה. זה שאנחנו ביתרון 21 נקודות לא אומר שנוריד את הרגל מהגז או שנוריד את הקצב. עבורי ועבור הצוות שלי, כל יום הוא אתגר חדש".

על החיים בישראל: "האוהדים כאן מאוד חמים ופנאטים, הם מאוד מחוברים לקבוצה. אני משתמש בלחץ הזה כדי לדחוף את השחקנים לנצח משחקים ולזכות בתארים. זו סיבה לכך שמכבי תל אביב הוא מועדון מושלם בשבילי".


"משתמש בזה כדי לדחוף את השחקנים" (דני מרון)

איביץ' בן ה-41 מקווה לעשות דרך דומה לזו של סלבישה יוקאנוביץ', שהוביל את מכבי ת"א לליגת האלופות ומקריית שלום עבר היישר לפולהאם הלונדונית: "מאמנים אף פעם לא יודעים מה יהיה מחר. כמובן שיום אחד ארצה לאמן באחת הליגות הגדולות בעולם, אבל טוב לי במכבי. יוקאנוביץ' הוא הוכחה חיה לכך שמכבי תל אביב זה מקום מושלם למאמנים".

לסיום התייחס המאמן ליכולתו של פרדראג ראיקוביץ' העונה, השוער שעשוי לזכות באליפות ראשונה אחרי ארבע שנים: "זו העונה הכי טובה שלו בקריירה. אני חושב שהעבודה הטובה שלו במכבי והעובדה שהוא השוער הראשון של הנבחרת מעניקות לו ביטחון. אני משוכנע שיש לו עוד הרבה לאן להתקדם".


ראיקוביץ'. "העונה הכי טובה שלו בקריירה" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי