וודוץ חתם, קלינגר: "נחשוב אם לחזק את הסגל בהתאם להתפתחויות"

מיהאי וודוץ
מיהאי וודוץ | אתר רשמי

החלוץ הרומני הצטרף עד תום העונה, מאמן בית"ר במסע"ת לקראת בני יהודה (שבת, 20:35 בספורט4): "משחק קריטי, סופר קשה ואנחנו דרוכים ומאוד מפוקסים". וארן: "רואים שעשינו שינוי בשבועות האחרונים"

(גודל טקסט)

המשחק המרכזי של ליגת העל בשבת (20:35, ישיר בספורט4) יפגיש בין בני יהודה לבית"ר ירושלים, שערכה הבוקר (חמישי) את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק בהשתתפות המאמן ניר קלינגר והחלוץ אנתוני וארן. עבור הירושלמים זהו עוד משחק קריטי בניסיון להתקרב לשש הראשונות ולהשתחל לפלייאוף העליון, כשמעידה עלולה לעלות להם בהישארות במאבקי התחתית עד תום העונה.

מי שהצטרף הבוקר רשמית לבית"ר ירושלים וצפוי להיות בסגל כבר במחזור הקרוב הוא החלוץ הרומני מיהאי וודוץ, שחתם עד תום העונה ואמור להתחרות עם אנתוני וארן על המקום בחוד של ניר קלינגר. השחקן בן ה-24 שיחק בעונה שעברה בוויטרולול הרומנית, הגיע בהעברה חופשית והשלים את מעברו לאחר שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות.


מיהאי וודוץ (בית"ר ירושלים – האתר הרשמי)

קלינגר אמר לקראת המשחק וחשיבותו בניסיון להתברג בפלייאוף העליון: "מעדיף להתעסק בקבוצה שלי. אני חושב שבשבוע שעבר אמרתי לכם בדיוק באותו מקום שזה צעדים. לקחנו פרויקט של שבעה משחקים וכבר אמרתי ששני המשחקים הקרובים יהיו קריטיים מאוד להמשך הדרך, אז את הצעד הראשון עשינו בהצלחה נגד מ.ס אשדוד ואנחנו לקראת הצעד השני, שהוא מאוד מאוד חשוב כדי לייצר רצף. אנחנו משחקים בחוץ נגד קבוצה שבמקום השני ויהיה סופר קשה, אבל יש לנו מטרות ונעשה הכל כדי להמשיך הלאה לצעד השלישי. זה גורם לנו להיות דרוכים ומאוד מפוקסים במשימה השנייה. נצטרך להיות מאוד טובים".


יכולתו של אנתוני וארן:
"זו עובדה שמכל החלוצים הוא זה שנשאר בקבוצה והתמיכה מאיתנו מדברת בעד עצמה. אנחנו מאמינים בו מאוד, וזה נכון שהוא עבר הרבה – יש לנו בדיחה פרטית ואני כל בוקר של משחק שולח לו הודעה אם הכל בסדר. אני חושב שבתקופה הקרובה הוא חוזר לעצמו, הוא משקיע באימונים ואני מאמין שזה ילך וישתפר. אנחנו צריכים מאוד את השחקנים שיתנו לנו מספרים. עברנו בשבועיים האחרונים על תיקון לחלק הקדמי בווידאו ובאימונים ואני חושב שזה עזר לחלק מהשחקנים לשפר את קבלת ההחלטות שלהם. משחק בשבת הוא נגד קבוצה שסוגרת עם שלושה בלמים ומצופפת מאוד מאחור. הם משחקים עם כלים מאוד מאוד חזקים במתפרצות, זה משחק שצריך לפענח אותו ולהגיע סופר מוכנים".


וארן. "השחקנים שיפרו את קבלת ההחלטות שלהם" (אודי ציטיאט)

הימים האחרונים של חלון ההעברות: "החלון היה מאוד דינמי וגם קצת מוגבל מבחינת ההיצע בשוק, גם הדינמיקה של חלון ההעברות בינואר היא מסובכת ומסוכנת ואמרתי את זה כבר מזמן. עדיין לא סיימנו את השינוי בקבוצה, יש חמישה ימים עד סיום החלון ובהתאם להתפתחויות המקצועיות, בוא נקרא לזה ככה, נחשוב אם כן צריך לעשות איזשהו מהלך או להישאר עם הסגל הזה. בגדול זה הסגל, ואם תהיה אפשרות לשים יד על שחקן שיכול לעזור לנו עם חשיבה לעונה הבאה, נעשה את זה".

וארן הוסיף: "עשינו שינוי בשבועות האחרונים ואני חושב שרואים את זה על המגרש. אנחנו מדברים הרבה ועושים הרבה אספות, זה עוזר וזה עזר לנו מאוד, אנחנו בתקופה יותר טובה – גם אני באופן אישי – וצריך להמשיך ככה. עזיבת סילבסטר? הוא חלוץ מצוין, אין בזה ספק, אבל הכדורגל הוא דינמי והשנה התוצאות היו פחות טובות. חלוץ צריך ביטחון כדי להבקיע וזאת הייתה לדעתי הבעיה העיקרית שלו. זו בעיה שלחלוצים לא קל להתמודד איתה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי