ג'יהואטה הנבחן שוחרר מרעננה, שמנהלת מו"מ מתקדם עם קציראס

גיורגוס קציקאס
גיורגוס קציקאס | Gettyimages

הבלם לא הרשים את מנחם קורצקי ולא יחתום, גם תומאס יול נילסן והקשר הצרפתי אמאדו מדאני לא יישארו. הקבוצה מהשרון קרובה להחתים את בלם דינמו בוקרשט, טדי מזגה הקמרוני עשוי להצטרף

(גודל טקסט)

הפועל רעננה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק בשבת (16:00) נגד מכבי פתח תקווה, שיפתח את המחזור ה-21 בליגת העל. ובמקביל ראשי המועדון עובדים במרץ בניסיון לחזק את הקבוצה בבלם בחמשת הימים שנותרו עד לסגירת החלון בישראל.

לקראת המשחק אמר מנחם קורצקי: "מכבי פתח תקווה החליפה צוות אימון ויש לזה את האפקט שלו ואנחנו רוצים המשכיות למשחקים האחרונים שלנו. בתקופה האחרונה יש לנו יותר ביטחון למרות שזה לא בא לביטוי בניצחונות ורוצים המשכיות כמו בניצחון האחרון על הפועל באר שבע והמטרות הם לברוח מהתחתית כשניצחון על מכבי פתח תקווה יכול לשנות מטרות ונרצה להגיע לפלייאוף העליון וזה לא קל. אנחנו רוצים לצרף לסגל בלם ונקווה שנמצא אותו בקרוב".

בהמשך לדברי המאמן, הקמרוני ז'רום ג'יהואטה שנבחן בשלושת הימים האחרונים, לא יחתום בקבוצה לאחר החלטה של קורצקי וכעת הקבוצה תנסה את בלם מכבי נתניה ברנקו ורגוץ'. גם הדני תומאס יול נילסן ממשיך להיבחן ולא צפוי לחתום, כך גם הקשר הצרפתי אמאדו מדאני שנבחן במקביל.


לא הרשים את הצוות המקצועי. ז'רום ג'יהואטה (Gettyimages)

בנוסף, הפועל רעננה מנהלת מו"מ מתקדם עם קבוצת דינמו בוקרשט להחתמתו של הבלם היווני שלה גיאורגיוס קציראס אשר ביקש לעזוב את המועדון להפועל רעננה. נכון להערב דורשת דינמו בוקרשט סכום של 40 אלף דולר תמורת השחרור ושכרו של הבלם היווני אמר להיות כעשרת אלפים יורו עד סיום העונה. שחקן נוסף שעשוי להגיע אם קאציקאס לא יחתום הוא טדי מזגה הקמרוני אשר נמצא בעמדת שחקן חופשי לאחר ששוחרר מדינמו בוקרשט.

כידוע, הכוונה היא להקפיא את כרטיס השחקן של אריאל נגוואקם המסרב לעזוב, כך שהוא יקבל את שכרו עד סיום העונה וימשיך להתאמן יחד עם נמניה ניקוליץ' שכרטיסו כבר הוקפא. עם זאת, בהפועל רעננה מאמינים שהשניים ימצאו מועדון חלופי בישראל עד סגירת חלון ההעברות ביום שלישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי