מליקסון לקראת נתניה: "המצב בחדר ההלבשה לא פשוט"

ברק בכר, מאור מליקסון
ברק בכר, מאור מליקסון | מאיר אבן חיים

אחרי ההפסד המביך לרעננה והירידה למקום השביעי בטבלה, באר שבע ערכה את מסיבת העיתונאים לקראת נתניה (שבת ב-18:10, ספורט4). המאמן: "מבין את אכזבת הקהל". הקפטן: "כואב לכולנו מאוד"

(גודל טקסט)
אחרי ההפסד המשפיל 3:1 להפועל רעננה והירידה למקום השביעי בטבלה, הפועל באר שבע והמאמן ברק בכר ערכו היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק החשוב נגד מכבי נתניה באצטדיון טרנר (שבת ב-18:10, שידור ישיר בספורט4).


באר שבע הפסידה למכבי נתניה בשני המפגשים ביניהן העונה בליגה ובגביע והיא תגיע להתמודדות בידיעה שכל תוצאה פרט לניצחון עלולה להרחיק אותה מהפלייאף העליון כאשר יישארו רק עוד חמישה מחזורים לסיום העונה הסדירה.


ברק בכר פתח את דבריו: "אנחנו נצטרך להוכיח שהמשחק האחרון זה משהו שלא מאפיין אותנו. לא ברמת המשחק ולא ברמת האנרגיות. צריך להרים את הקצב, האגרסיביות והתשוקה".


מה לא עובד בהפועל באר שבע: "אפשר לנצח ולא להיראות טוב. זה שילוב של הרבה דברים, גם מנטלי וגם מקצועי. המטרה שלי ושל הצוות היא לנסות לפתור את הדברים, הרבה פעמים יש לנו תקופות שאנחנו מרגישים שאנחו צריכים לחזור לעצמנו ואז שוב חוזרים אחורה. אנחנו מנסים להבין למה זה לא עובד, אנחנו מדברים עם השחקנים ומעלים את הרמה באימונים, ננסה להוציא מהם יותר, זאת המטרה שלנו".



ברק בכר (אודי ציטיאט)


הביקורות מהקהל: "אפשר להתווכח אולי על הסגנון ועל הקללות, אבל אפשר להבין את המסר ואת האכזבה. הקבוצה צריכה להיראות יותר טוב בטח ברמת האנרגיות והאגרסיביות, וזה מה שהם רוצים לראות. אני מקווה מאוד שכולנו נבין את זה ונביא יותר מעצמנו במגרש. סך הכל הקהל רוב השנה תומך ומגיע לו לראות קבוצה יותר טובה".


מעמדם של דור אלו וחן עזרא
: "הכל פתוח מבחינת כולם, זה מה שאמרתי לשחקנים ובאמת אנחנו מנסים להרוויח את כולם. יש אימונים בשביל זה, יש משחקים ואני מקווה מאוד שנצליח להרוויח את כולם שירימו את עצמם יחד עם כל המערכת".


המצ' אפ נגד מכבי נתניה: "אני אף פעם לא מסתכל על פייבוריטים, אין כזה דבר. נתניה קבוצה מצוינת שניצחה אותנו פעמים, פעם אחת בפנדלים ופעם אחת בליגה. זו קבוצה דינמית שרצה ונלהבת, ולכן נצטרך להרים את הרמה שלנו מבחינת יכולת, שקיימת, אגרסיביות ורעב. נעשה הכל כדי לנצח".


עתידו בהפועל באר שבע: "מבחינתי אני חלק מהקבוצה, אני המאמן ואני מסתכל על המשחק הקרוב וזה מה שמעניין אותי".


סגירת חלון ההעברות :"זה לא משנה מי יבוא, יש פה סגל מספיק טוב ועם זה צריך להרים את הקבוצה למעלה. אם נחשוב יותר מדי קדימה, לא נגיע לשום מקום. מה שמעניין זה המשחק בשבת, זה מה שחשוב. יגיע יום שלישי, יסתיימו ההעברות, ומה שיהיה יהיה, אולי יעזבו אולי לא, מה שבטוח זה שהסגל מספיק טוב כדי לסיים את העונה במצב יותר טוב".



יעזוב? עדן בן בסט (מאור אלקסלסי)


עתידו של עדן בן בסט: "הוא שחקן מצוין ואדם מצוין, אבל יש לו את השיקולים שלו ואת הקריירה שלו, נראה מה יהיה עד יום שלישי. אנחנו חושבים על הכל. אם מי שנרצה יבוא אז הוא יבוא, ואם לא אז לא. מה שחשוב זה המשחק הבא, אנחנו רוצים לייצר יציבות ולהתחיל עם ניצחון, ומשם נמשיך הלאה. אני יכול לחזור גם שלוש או ארבע שנים אחורה לשחקנים שעזבו. עשינו דברים, טעינו בחלק מהם ואמרנו את זה. אנחנו מנסים לתקן את זה ולגבש סגל לשנים הבאות. אנחנו עושים טעויות, הכדורגל דינמי ודברים משתנים מהר".


מכירת דיא סבע: "אנחנו מאחלים לו בהצלחה, הוא עבד קשה בשביל להגיע לאן שהוא הגיע. אני שמח שהוא מסתדר מבחינה כלכלית שזה לא פחות חשוב, שמח שגם אנחנו הרווחנו את זה".


לצד בכר התייצב מאור מליקסון שהתייחס לאוהדים: "דיברתי איתם והסברתי להם שכמו שלהם כואב זה גם לנו. אנחנו צריכים להסתכל לא יותר מדי רחוק אלא רק על מכבי נתניה בשבת. הם הבטיחו שהם יבואו ויעודדו, ואני לא אשקר ואגיד שזה עוד משחק בשביל הפועל באר שבע. יש יריבות בין מכבי נתניה להפועל באר שבע, כולם מודעים לכך, הם הדיחו אותנו מהגביע השנה ויהיה משחק טוב. אנחנו צריכים להסתכל רק על המשחק הקרוב".


יציבות: "לא יודע, אבל זה נכון שלא הצלחנו לייצר מומנטום חיובי העונה. לא הצלחנו להבקיע את הגול ולסגור משחקים, אבל יש לנו שחקנים טובים וחדר הלבשה מצוין, צוות מקצועי מצוין, ועוד הפעם, דיבורים זה נחמד אבל ביום שבת אנחנו רוצים לנצח וזה הדבר החשוב כרגע".


האכפתיות של השחקנים: "שמעתי את תלונות האוהדים, אמרתי להם שאני לא מסכים איתם בנושא הזה. לכולנו קשה, המצב בחדר ההלבשה לא קל בתקופה האחרונה/ לכולנו זה כואב, גם למשפחות, אנחנו רוצים להראות ביום שבת שמאוד אכפת לנו".

 
 


שוחח עם האוהדים. מאור מליקסון (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי