איביץ': "אולי טעיתי לגבי מתן חוזז". מרסלו הושאל לאבס

מרסלו
מרסלו | דני מרון

מאמן מכבי תל אביב דיבר במסע"ת לקראת הפועל חיפה והתייחס לעתידו בקבוצה: "אני מרוצה כאן, אבל אי אפשר לדעת מה יהיה". הקשר הברזילאי עבר לקבוצת התחתית בליגה הפורטוגלית עד תום העונה

(גודל טקסט)
הקשר הברזילאי של מכבי תל אביב שעבר לקבוצה בינואר 2017 תמורת סכום של 1.2 מליון יורו ממשיך בסדרת ההשאלות שלו, אחרי שעבר בבני יהודה ובבוטאפוגו השחקן בן ה-24 עבר הערב (חמישי) לאבס מהליגה הפורטוגלית הראשונה עד תום העונה. אבס נמצאת במקום ה-15 בליגה המקומית כשהיא רחוקה שלוש נקודות בלבד מהקו האדום והיא תיעזר בקשר הברזילאי של הצהובים.


מוקדם יותר הערב מאמן מכבי תל אביב ולדימיר איביץ' לצידו של דן גלזר קיימו הערב (חמישי) מסיבת העיתונאים לקראת המשחק במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל נגד הפועל חיפה (ראשון ב-20:25, שידור ישיר בספורט1).


מכבי תל אביב תגיע למשחק עם מאזן מדהים של 16 ניצחונות וארבע תוצאות תיקו – מה שהפך אותה לקבוצה הראשון מאז מכבי חיפה בעונת 2004/05 שלא הפסידה ב-20 המחזורים הראשונים. הצהובים יקוו שהאקס, מתן חוזז, לא יהיה זה שייקטע את הרצף המרשים.


ולדימיר איביץ' פתח את דבריו והתייחס למשחק נגד הפועל חיפה: "בראשון יש לנו משחק נגד אחת הקבוצות הטובות בישראל בחודשים האחרונים, היא הפסידה רק משחק אחד במשונה האחרונה, אנחנו צריכים להתכונן ולשחק טוב כדי לנצח. אני תמיד אומר אחרי המשחקים שיש דברים טובים לצד דברים רעים ואנחנו רוצים להשתפר בכל משחק ובכל אימון".


על ההתבטאויות של מתן חוזז בתקשורת: "יכול להיות שהוא צודק, אני באמת לא יודע, מתחילת העונה היינו 22 שחקנים ואי אפשר לתת לכולם הזדמנות, הוא עבד קשה ואולי זה טוב שהוא יצא להשאלה גם בשבילו וגם בשביל מכבי תל אביב, אני עוקב אחריו כל הזמן ואני מקווה שבראשון הוא לא יכבוש נגדנו, הוא שמח שהוא מצליח להפועל חיפה. היו לנו עד העמדה שלו עוד חמישה שחקנים ומישהו חייב להיות בספסל, ולפעמים זה לא אפשרי לתת לכל ה-23 שחקנים אותה הזמנות, אולי זו טעות שלי, זה יכול לקרות".



"יכול להיות שטעיתי לגבי מתן חוזז" (מאור אלקסלסי)


לגבי הראיון שסיפק מוקדם יותר בסרביה: "אני רוצה להיות פה הרבה זמן, אני אמרתי גם על דסה, אני יכול להבין אותו שהוא רוצה להתקדם ואי אפשר לדעת מה יהיה, כמובן שאני מרוצה כאן ואנחנו עובדים קשה אני נמצא באחת הקבוצות הטובות בישראל. יש לו חוזה לעוד שנתיים בקבוצה".


מצבו של טיבי: "אני מאוד מעריך מקצועית את טיבי. הוא פתח את העונה ואחרי זה נתתי הזדמנות לשחקנים אחרים, הם הוכיחו את עצמם. אין לי משהו נגד טיבי הוא עובד קשה, ואני מרוצה ממנו".


על השאלתם של אוחיון, קארצב ואלמוג לחדרה: "אני בטוח שזה היה צעד נכון כי יש להם מאמן טוב, הם ישחקו יצברו ניסיון ויראו את האיכויות שלהם. אני מרוצה מאוד מהמעבר שלהם. אני באמת לא יודע אם הם היו יכולים להשתלב יש יותר מידי שחקנים. אני לא יודע לגבי החוזה שהם חמתו לגביו זה לא התפקיד שלי בקבוצה. אפשר לראות שגם אליאל פרץ נראה טוב בחדרה ואנחנו גם עוקבים אחריו, יש לנו שחקנים שפותחים באשדוד, בני יהודה הפועל חיפה וזה דבר טוב עבורנו".



איביץ' מרוצה מהשאלתם של אחיון, קארצב ואלמוג להפועל חדרה (האתר הרשמי)


דן גלזר התייחס למשחק הקרוב: "אנחנו פחות מתרכזים נגד בני סכנין, יש לנו משחק קשה נגד הפועל חיפה ובעזרם השם אחרי שננצח, נעבור הלאה".


על העונה של מכבי תל אביב: "זו הרגשה טובה מאוד, כל שחקן נוער של מכבי תל אביב חולם להגיע לקבוצה הבוגרת ולפתוח ולנצח משחקים אבל הכי חשוב זו המשכיות. אני לא יודע מה ציפו אנחנו ידענו מה אנחנו שווים כל הזמן והתחרותיות על הסגל זה מה שנותן מוטיבציה, גם חדר ההלבשה המחובר והצוות המקצועי השפיעו על המצב לטובה. שחקן כדורגל חושב על הטווח הקצר יותר, וראינו שאנחנו עובדים נכון ושוב המשכיות זה הכי חושב. כרגע אני במכבי תל אביב וזה הכי חשוב בינתיים".


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי