אודווה יזכה למענק מיוחד אם חדרה תגיע לפלייאוף

ניית'ן אודווה
ניית'ן אודווה | הפועל חדרה, רשמי

הזר החדש שיחליף את פרדי פלומיין, הסכים לרדת משמעותית בשכרו אך יזכה בשדרוג בזכות כניסה לשישייה הראשונה. אסי גומה ועוז פרץ הושאלו להפועל אשקלון

(גודל טקסט)

הפועל חדרה הודיעה אתמול (רביעי) על החתמתו של הזר החמישי, נייתן אודווה, שיחליף את פרדי פלומיין. בתחילה חשבו בחדרה להתעכב עם ההחלטה עד למשחק הליגה בשבת מול מועדון ספורט אשדוד, אך נציגיו של השחקן הבהירו כי במידה שהוא יעזוב את ישראל, אין בכוונתו לחזור לכאן.

קברניטי חדרה שוחחו עם המאמן ניסו אביטן שנתן את ברכתו להחתים את השחקן כאשר בחדרה הודיעו לו כי יסכימו להחתימו לארבעה חודשים בלבד במשכורת נמוכה כאשר אודווה יזכה למענק מיוחד אם חדרה תסיים את העונה הסדירה בשישייה הראשונה ותגיע לפלייאוף העליון. "רצינו להישאר עם ארבעה זרים, אבל כאשר הקשר הסכים לרדת בשכרו, החלטנו להחתימו מתוך כוונה שאם נגיע לפלייאוף העליון נקבל מענק משמעותי שייתן לנו את האפשרות לשלם בונוס לשחקן", אמרו בחדרה.

אודווה צפוי להיות בסגל בשבת באשדוד, אך לא צפוי לפתוח כמו שאר המצטרפים כמו השוער חביב אוחיון, הקשר עדן קארצב והחלוץ אילון אלמוג. בינתיים חדרה גם מדללת את הסגל והבוקר (חמישי)היא השאילה עד לסיום העונה את החלוצים עוז פרץ ואסי גומה להפועל אשקלון. גומה שנחשב לשחקן בית וסמל בחדרה, לא זכה להזדמנויות בחודשיים האחרונים ואף ראה כי מצטרפים שחקנים חדשים ולכן ביקש לעזוב את הקבוצה. בתחילה גומה שחתום על חוזה לשלוש שנים רצה להשתחרר מהחוזה, אך לבסוף החליט להסתפק בהשאלה עד לסיום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי