ג'ון אוגו יחזור להרכב באר שבע נגד נתניה, גם דור אלו צפוי לפתוח

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | דני מרון

הקשר ימלא את מקומו של קווין טאפוקו המוצהב בקרב על המקום בפלייאוף העליון בשבת (18:10, ספורט4). המגן עשוי לקבל את הקרדיט אחרי תקופה ארוכה, גם זריהן והאלסביינק בתמונת ההרכב. גיא מלמד יזכה להוקרה מהאקסית

(גודל טקסט)

אולי הפעם: אחרי שני הפסדים כואבים בליגה ובגביע, תנסה מחר (שבת 18:10, שידור ישיר בספורט4) הפועל באר שבע לנצח לראשונה העונה את מכבי נתניה.

מהעימות הישיר על מקום בין ששת הגדולות ייעדר קווין טאפוקו המוצהב, ואת מקומו ימלא ג'ון אוגו שלא שותף בהפסד לרעננה לפני שבוע. לואי טאהא גורר "רגל עץ" מהמחזור הקודם והוא עלול להחמיץ את ההתמודדות, בדומה לבן ביטון הסובל מפציעה. מרואן קבהא יוסט כנראה לעמדת הבלם, ודור אלו שלא שיחק תקופה ארוכה עשוי לעלות בהרכב.

עזיבתו של דיא סבע מגדילה את חופש התמרון בקישור ההתקפי עבור שחקנים שנדחקו למעמקי הספסל. אחד מהם הוא עדן בן בסט, כשגם ניב זריהן ונייג'ל האסלביינק בתמונת ההרכב. חן עזרא, שלא היה בסגל בשבעת המשחקים האחרונים, נמצא עדיין על הכוונת של מכבי נתניה. בסביבתו של השחקן העריכו שהצדדים יחדשו את ההידברות ביניהם לאחר המשחק מחר.

ג'ון אוגו. בלעדיו באר שבע הובכה (דני מרון)
ג'ון אוגו. בלעדיו באר שבע הובכה (דני מרון)

גיא מלמד, שכבש שערים מכריעים נגד באר שבע בליגה ובגביע, צפוי לקבל לפני המשחק תשורה מקבוצתו הקודמת על תרומתו בתקופה הקצרה ששיחק בשורותיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי