ראיקוביץ' החולה לא התאמן, בסביבתו משוכנעים שישחק

פרדראג ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ' | עדי אבישי

שוער מכבי תל אביב בספק למשחק ביום ראשון (20:30, ישיר בספורט1) נגד הפועל חיפה, מקורביו מספרים שהוא יעשה את הכל כדי להתאושש ולפתוח כרגיל. טננבאום בכוננות, דסה שיישאר לפחות עד תום העונה צפוי לחזור לסגל

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות למשחק ביום ראשון נגד הפועל חיפה, משחק בו עשוי השוער פרדראג ראיקוביץ' להיעדר לראשונה העונה. הסרבי הודיע שחלה ונמצא הרחק מקו הבריאות, כך שהמאמן ולדימיר איביץ' ערוך לאפשרות שדניאל טננבאום יפתח ביום ראשון (20:30, ישיר בספורט1).

ראיקוביץ' לא נטל חלק באימון היום ואם לא יגיע לאימון המסכם מחר ולא יצליח להתאושש עד יום ראשון, יחליפו טננבאום שסיים את הטירונות בצבא ועל הספסל יהיה השוער השני דניאל פרץ, שלאחרונה שיחק עם קבוצת הנוער בטורניר הבינלאומי שאירחו הצהובים. חביב אוחיון כזכור עבר רק השבוע להפועל חדרה. למרות כל האמור לעיל, בסביבתו של ראיקוביץ' הבהירו שהוא יעשה את הכל כדי להתאושש ביומיים הקרובים ולשחק נגד קבוצתו של שרון מימר.

עוד במכבי תל אביב, המגן אלי דסה שימשיך בקבוצה עד סיום העונה עדיין לא השיב על ההצעה הכספית המשודרגת לחוזה חדש לחמש שנים. דסה ישוב לסגל לאחר שעסקת העברתו לבשיקטאש נפלה ויתמודד מול מאור קנדיל על חולצת ההרכב. בסגל לא יהיו בראשון איל גולסה ואורוש ניקוליץ' הפצועים.


אלי דסה. יתחרה מול קנדיל על ההרכב (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי