צפו בתקציר: בית"ר רחוקה ארבע נקודות מהפלייאוף לאחר 0:2 על בני יהודה

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים | עדי אבישי

הקבוצה של ניר קלינגר נראתה נהדר במושבה, פרדי פלומיין (30) ודן איינבינדר (46) הביאו ניצחון שני ברציפות. מנגד, אבוקסיס סופר ארבעה משחקים ללא ניצחון, האוהדים נהמו בצורה מכוערת לכיוון פלומיין וקונטה

(גודל טקסט)

עדיין יש סיכוי. זה המסר שעבר בשבוע האחרון בבית"ר ירושלים, ויעבור כנראה גם בשבועות הקרובים לאחר הניצחון הערב (שבת) 0:2 על בני יהודה במושבה. הקבוצה מהבירה, שלראשונה העונה ניצחה שני משחקים ברציפות, רחוקה רק שלוש נקודות מהפלייאוף העליון, ואם תציג את היכולת הזאת גם בהמשך היא תוכל לרשום את העונה כהצלחה אחרי הכל.

מנגד, בני יהודה עושה את הכיוון ההפוך. אחרי פתיחת עונה מהסרטים, הכתומים כבר רושמים שני ניצחונות בלבד ב-11 המשחקים האחרונים ואם ימשיכו כך ימצאו את עצמם מחוץ לשישייה – מה שנראה הזוי עד לפני חודשיים. ואם זה לא מספיק, האוהדים שזועמים על הנהלת הקבוצה שלהם בשל ההתנהלות בחלון ההעברות לטענתם הוציאו תסכול על שני הצרפתים כהי העור של בית"ר, אנטואן קונטה ופרדי פלומיין, במה שלל ספק יגרור אחריו עונשים אותם תספוג הקבוצה.

המפגן של אוהדי בני יהודה (עדי אבישי)
המפגן של אוהדי בני יהודה (עדי אבישי)

המשחק נפתח עם קצב טוב, ובדקות הראשונות שתי הקבוצות הגיעו למצבים קורצים אך לא מאוויס צ'יבוטה ולא מאור בוזגלו הצליחו לתרגם את ההזדמנויות לשערים. רק בדקה ה-30 פלופיין פרץ נהדר וקיבל כדור גדול מבניון, זובאס עמד לא טוב והכדור של הצרפתי חמק לו מתחת לידיים כדי להעלות את בית"ר ליתרון.

אוהדי בני יהודה, שמלכתחילה באו עצבניים למשחק והניפו שלטים בגנות המדיניות של הנהלת הקבוצה שלהם, נהמו בצורה מכוערת לעברם של פלומיין וקונטה כשזה עבר לידם. נציגי המשטרה והמשקיף דנו בהפסקה בסוגיית הנהמות והוחלט שאם הקריאות יימשכו, המשחק ייעצר. המחצית השנייה נפתחה ונראה שהכתומים ביציע נרגעו, אבל לדקה בלבד כיוון שקרן של בית"ר לא הורחקה טוב ואיינבינדר דחק פנימה כדי לקבוע 0:2.

פלומיין וקונטה. ספגו גילויי גזענות מכוערים (עדי אבישי)
פלומיין וקונטה. ספגו גילויי גזענות מכוערים (עדי אבישי)

המשך המשחק היה זהה: בית"ר תקפה, בני יהודה ניסתה להפתיע, אבל על הכל העיבה התנהגות האוהדים. איתמר ניצן בצד אחד ואמיליוס זובאס בצד השני הצילו את קבוצותיהם מספיגה יותר מפעם אחת, ולמארחת גם עמד המזל כשווארן נעצר במשקוף. לבסוף בני יהודה ירדה מנוצחת, שוב, ובית"ר ניצחה, שוב. עונת 2018/19 לא מפסיקה להפתיע.

הרכבים
בני יהודה: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוז, קרלוס קוויאר (שי מזור 75), דן מורי, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, סגס תאמבי (עמית זנטי 51), דולב חזיזה (אבישי כהן 75), מאוויס צ'יבוטה, דור ג'אן.

בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, אנטואן קונטה (שמואל שיימן 88), טל בן חיים, טל כחילה, דוד קלטינס, מיקי סירושטיין, דן איינבינדר, יוסי בניון (אופיר קריאף 75), מאור בוזגלו, פרדי פלומיין (עידן ורד 61), אנתוני וארן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי