אוהדי ב"ש גירשו את השחקנים, בכר: "אפשר להבין אותם"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

המאמן אחרי ה-1:1 המאכזב נגד נתניה בטרנר: "היינו פחות טובים מהם, כך שהתוצאה לא רעה". על אריאל הרוש שפתח על הספסל: "חלק מהסיבות הן מקצועיות וחלק לא". שי ברדה: "אנחנו מאוכזבים מאוד מהתוצאה"

(גודל טקסט)

העונה האיומה של הפועל באר שבע נמשכה הערב (שבת) עם 1:1 מאכזב בבית נגד מכבי נתניה במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל. האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-15 לאחר מבצע נהדר של פאטוש בצ'יראי, אבל בן שהר איזן במהרה (19) לאחר שריקה גבולית של אלי חכמון לפנדל. בסיום המשחק סילקו חלק מאוהדי האלופה את השחקנים שבאו להודות להם ושרקו לעברם בוז.

באר שבע, שנחשבה בעיני רבים למועמדת הבכירה לזכות באליפות בפתיחת העונה, ניצבת כעת במקום השביעי בטבלה כאשר נותרו עוד חמישה מחזורים עד לסיום העונה הסדירה ועושה רושם שהכרטיס לפלייאוף העליון בסכנה ממשית. נתניה לעומת זאת עקפה זמנית את הפועל חיפה וטיפסה למקום החמישי.

ברק בכר התייחס לקהל: "חלק שרקו בוז וחלק עודדו, הקהל ראה משחק לא טוב ואפשר להבין אותו. אנחנו נמשיך להיאבק עד סוף העונה על הפלייאוף העליון. היינו פחות טובים מנתניה, אז התוצאה היא לא כזו רעה. בחצי השני התייצבנו והשחקנים נתנו מעצמם הרבה יותר. בחצי הראשון היינו ממש רעים עד החילוף של שיר צדק, אבל זה עדיין לא מספיק".

על אוהד לויטה שפתח במקום אריאל הרוש: "אריאל לא התאמן מסודר כל השבוע, יש לו פציעה קטנה והעדפתי ללכת עם שוער שנראה טוב באימונים והתאמן כל השבוע. חלק מזה מקצועי וחלק לא. מי יעמוד בשבוע הבא בין הקורות? נחכה ונראה".


זועם על הקווים. ברק בכר (דני מרון)

על טרנר: "אנחנו בתקופה פחות טובה ואנחנו ידועים את זה. פעולות פשוטות לא הולכות. השחקנים רצו ונלחמו, אבל היכולת לא מספיק טובה ואני צריך לתת להם ביטחון. הכל צפוף בטבלה, כל משחק הוא מאוד חשוב וצריך לבוא מוכנים לכל משחק".

שי ברדה אמר: "אנחנו מאוכזבים מאוד, בעיקר בגלל שעמדנו בצורה מצוינת. לחצנו ועשינו את המשחק הרגיל שלנו, אבל בכדורגל צריך לכבוש שער אחד יותר מהיריבה ולא עשינו את זה. אני גאה בבחורים, שיחקנו כדורגל יוצא מגדר הרגיל. יש פה שחקנים שרק רוצים להתקדם, אני גאה בהם, אבל מאוכזב מהתוצאה מאוד".

על עלי מוחמד: "האם הוא השחקן הטוב בליגה? אני לא מחלק ציונים, אבל הוא מדהים. מעבר לזה, הרבה שחקנים עשו עבודה מצוינת ואנחנו גאים בכולם. יש כאן צעירים שמאוד רוצים ומשתדלים. השיפוט? תפקידי לאמן ואני בטוח שכולם רצו לעשות את הטוב ביותר".

פלייאוף עליון: "חוץ ממכבי תל אביב, שמגיע לה שאפו, יש ליגה מאוד מעניינת. אם נמשיך לשחק כך, אני לא אהיה מודאג לגבי המיקום שלנו".

עוד בנתניה – קשר הרכש יחמיר היקה הגיע הגיע לנתב"ג אך לא הוסדר לו אישור כניסה. "מדובר בשחקן שנחת בנתב"ג ללא אשרה כנדרש על פי חוק ועל פי הנהלים. מאחר שהקבוצה מכירה את הנהלים, כיתר הקבוצות, והחליטה להזמינו בניגוד לכללים-כניסתו לישראל מסורבת. הקבוצה תוכל להזמינו בהליך מסודר ועל פי הכללים", כך נמסר ברשות האוכלוסין וההגירה.

בהודעת המועדון נכתב: השחקן יחמיר היקה נחת בישראל בשעות הצהריים ועוכב על ידי משטרת הגבולות בטענה שלשחקן אין אשרת עבודה. זוהי פעם ראשונה מזה שלוש שנים שאנו נתקלים בדרישה להכין לשחקן אשרת עבודה בטרם עבר בדיקות רפואיות וחתם על הסכם העסקה תקף בשורות המועדון. יחד עם זאת, נפעל הלילה מול משרד הפנים והשחקן צפוי לנחות בארץ במהלך יום ראשון.


מאוכזבים ובצדק. דראפיץ' וברדה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי