חוגג אישר לצרף את אנאן לבית"ר: "אפשר להציל את העונה"

ניר קלינגר ושחקני בית"ר
ניר קלינגר ושחקני בית"ר | עדי אבישי

הבעלים נתן אור ירוק לחזק את הסגל בזכות ה-0:2 על בני יהודה, שמקרב את הקבוצה לפלייאוף העליון: "חזר הניצוץ", הוסיפו במועדון. טל בן חיים בפוסט נוקב: "התביישתי להיות על המגרש, שהמשטרה תעצור את הגזענים"

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים תאיץ את המגעים עם הקשר הגנאי אנתוני אנאן, במטרה לצרפו עד יום שלישי הקרוב, אז מסתיים חלון ההעברות בישראל. הניצחון אמש 0:2 על בני יהודה והעובדה שבית"ר חזרה למאבק על הפלייאוף העליון, פתחו מחדש את התיאבון של הבעלים משה חוגג, שאישר לצרף שחקן נוסף לאחר שבשבוע שעבר הוחתם החלוץ הרומני מיהאי וודוץ, שלא נכלל אמש בסגל.


אנאן הגנאי, ששיחק בעבר בין השאר במינכן 1860 ושאלקה הגרמניות, ויטסה ההולנדית ואוסאסונה הספרדית, סיים לא מזמן חוזה בהלסינקי הפינית והפך לשחקן חופשי. המאמן ניר קלינגר מעוניין מאוד בשחקן, שעלות הבאתו עד סיום העונה מסתכמת בכ-80 אלף יורו בלבד. כעת ינסו בבית"ר להוציא לו ויזה ולסגור סופית את הבאתו לישראל.


אתמול באצטדיון המושבה היו כ-5,500 אוהדי בית"ר שמילאו את היציעים וראו את קבוצתם מצליחה לחבר ניצחון שני ברציפות לראשונה העונה, דבר שגרם לחיוכים רבים באיזור חדר ההלבשה של הקבוצה. הבעלים משה חוגג נראה מאושר, לצידו של יושב הראש אלי אוחנה והשניים החמיאו לשחקנים ולמאמן קלינגר, על משחק הקרבה גדול, עם המון התלהבות ובעיקר רשת נקייה מספיגות, מול יריבה שדורגה זמן רב במקום השני בטבלה.


"דיברנו לפני שבועיים על זה שיש לנו שבעה משחקים עד סיום העונה וכל משחק הוא גמר גביע", אמר המאמן ניר קלינגר בסיום. "דיברנו על שבעה צעדים שצריך לעשות, בשבוע שעבר בוצע הצעד הראשון והערב עשינו צעד שני. אני בטוח שהצעד הבא יהיה עוד יותר קשה. לצערי המשחק הזה לא נגמר בתוצאה יותר גבוהה והוא היה צריך להיגמר בתוצאה יותר גבוהה, מבלי להמעיט בערכה של בני יהודה, אבל היו לנו החמצות משוועות ואם נדע להיצמד עוד קצת לחלק העליון, יכול להיות שיחס שערים יהיה חשוב וחבל שזה לא בא לידי ביטוי הערב".



שחקני בית"ר חוגגים על רקע אלפי האוהדים מהבירה (עדי אבישי)


"אפשר בהחלט להגיד שהניצוץ חזר ואפשר עוד להציל את העונה הזו", אמר גורם במועדון בסיום המשחק. "סוף סוף הדברים כאן מתחברים ועכשיו נשארו לנו חמישה משחקים, שנצטרך להוציא בהם מקסימום נקודות, כדי לעשות את הבלתי יאמן ולהתברג בפלייאוף העליון", הוסיף הגורם.


מי שקיבל את מירב המחמאות ולא בפעם הראשונה, הוא הקשר יוסי בניון שפתח בהרכב ובישל בצורה נפלאה את השער הראשון לפלומיין. המאמן קלינגר התייחס לכך ואמר: "יוסי היה מעולה במשחק ואני חושב שהוא נותן לנו מענה מדהים כי עידן ורד לא כשיר במאה אחוז ופלומיין לא כשיר ועלה עם זריקה בגלל כאבי גב, אז בניון הוא פתרון יוצא מהכלל והוא בהחלט עושה את העבודה".



בניון חוגג עם ורד. "היה מעולה" (עדי אבישי)


במחזור הבא תארח בית"ר את מכבי חיפה ובמועדון מצפים ששני הניצחונות הרצופים והעובדה שהקבוצה חזרה למאבק על כניסה לפלייאוף, יסייעו למלא את טדי במשחק שתהיה לו חשיבות מכרעת בקרב על מקום בשישייה הראשונה. מי שיחסר לקבוצה במשחק נגד חיפה, הוא דן איינבינדר שירצה עונש הרחקה בגין צבירת חמישה כרטיסים צהובים.


לצד הניצחון, עסקו בבית"ר גם בתקרית הנהמות הגזעניות המכוערות במחצית הראשונה מצד אוהדי בני יהודה לעברם של פרדי פלומיין ואנטואן קונטה. עם השריקה למחצית, ירד קונטה במהירות לכיוון חדר ההלבשה, לא לפני שהסב את תשומת לבם של אנשי צוות השיפוט לעניין וכאשר הגיע לחדר ההלבשה, הוא נראה נסער מאוד ואף פרץ בבכי. המאמן ניר קלינגר הרגיע את המגן הצרפתי ואף הבטיח לו שבמידה והקריאות יחזרו על עצמן, הוא יירד יחד איתו מכר הדשא. קונטה נרגע לאחר מספר דקות ובמחצית השנייה, גם בעקבות אזהרה של הכרוז שהתריע על הפסקת המשחק במקרה של נהמות נוספות, לא נשמעו כאלה עד שריקת הסיום.


הבוקר מספר שחקנים כתבו על האירועים המכוערים ברשתות החברתיות והגדיל לעשות הבלם טל בן חיים שכתב בין השאר: "התביישתי להיות על כר הדשא. אז נכון שזה קומץ של אוהדים שלא מייצג את אוהדי בני יהודה האמיתיים ונכון שלא צריך להעניש את ברק אברמוב שמשקיע מיליוני שקלים מכיסו, אבל הגיע הזמן שיהיו מצלמות בכל המגרשים, שהמשטרה תעצור את אותם גזעניים, שהפרקליטות תדרוש עונשי מאסר ושופטי בתי המשפט יקבלו החלטה להכניסם מאחורי סורג ובריח!".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שנת 2019 ועדיין יש גזענות במגרשים?! אתמול התביישתי להיות על כר הדשא. אז נכון שזה קומץ של אוהדים שלא מייצג את אוהדי בני יהודה האמיתיים ונכון שלא צריך להעניש את ברק אברמוב שמשקיע מיליוני שקלים מכיסו, אבל הגיע הזמן שיהיו מצלמות בכל המגרשים, שהמשטרה תעצור את אותם גזעניים, שהפרקליטות תדרוש עונשי מאסר ושופטי בתי המשפט יקבלו החלטה להכניסם מאחורי סורג ובריח! לכל המתייפייפים שישאלו אם האוהדים שלנו היו עושים את זה האם הייתי כותב אותו דבר..? התשובה היא כן!! אין מקום לגזענות בחיים בכלל ובכדורגל בפרט! אתם לא יותר טובים מאף אחד ואין צורך לדרוך על האחר כדי להרגיש יותר טוב עם עצמך! שבוע טוב ומבורך #notoracism

A post shared by Tal Ben Haim (@talbenhaim26) on



יש דברים שיכולים להוציא מדעתי ומה שקרה אתמול במהלך המשחק זה אחד מהם. שנת 2019 לעזאזל ואין שום מקום באף מגרש בעולם להתנהגות כזו.
NO TO RACISM! ‍♂️‍♂️ pic.twitter.com/iuzNceWBy2

— Maor Buzaglo (@MaorBuzaglo11) February 3, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי