בבני יהודה חוששים: קרלוס קוויאר גמר את העונה

קרלוס קוויאר
קרלוס קוויאר | דני מרון

הספרדי בן ה-37, נפגע בברכו במהלך המשחק אתמול מול בית"ר ירושלים. מבדיקה ראשונית עולה כי הוא סובל מפגיעה ברצועה הפנימית של הברך. ואם יתברר שייאלץ לעבור ניתוח ככל הנראה יוחלף. עמית ביטון הצטרף בהשאלה

(גודל טקסט)
הבלם הספרדי קרלוס קוויאר, שנפצע במשחק נגד בית"ר ירושלים, עבר סדרת בדיקות ולספורט1 נודע שבני יהודה חוששים שמדובר בפציעה חמורה שמצריכה ניתוח. אם אכן כך יהיה, המשמעות היא שקוויאר בן ה-37 לא יוכל לשוב לשחק העונה. מבדיקה ראשונית עולה כי הוא סובל מפגיעה ברצועה הפנימית של הברך. בימים הקרובים יעבור קרלוס בדיקות נוספים כדי לאמוד את חומרת הפציעה.


מדובר במכה מקצועית קשה לכתומים, שנוצחו פעמיים ברציפות בשבועיים האחרונים ולא ניצחו בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלהם. כזכור, קוויאר הגיע בקיץ אחרי ששוחרר מבית"ר ירושלים תוך זמן קצר, שוחרר עוד לפני פתיחת העונה, ומאז הגיע למרכז ההגנה של אבוקסיס ייצב את השורות.


כחלק מההיערכות, בלמה של מ.ס אשדוד העונה, עמית ביטון בן ה-22 שלמעשה שייך להפועל באר שבע, חתם עד תום העונה בהשאלה מהאלופה היוצאת. "שמח לצאת לדרך חדשה במועדון כמו בני יהודה. אני מגיע כדי לתרום ולעזור לקבוצה להשיג את המטרות שנותרו לה", סיפר הבלם לאתר הרשמי.


אפשרות לצרף בלם זר על חשבונו של קוויאר תיבדק אם אכן תוצאות הבדיקה יובילו לבשורה המרה שקוויאר לא יוכל לשוב לשחק העונה. 



סיים את העונה מוקדם מהצפוי? קוויאר (דני מרון)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הנהלת בני יהודה ת"א, השחקנים והצוות המקצועי, כמו גם רבים מאוהדי הקבוצה, מביעים את מחאתם והסתייגותם הבלתי מתפשרת מהתנהגות חלק מהאוהדים אתמול במשחק בין בני יהודה ובית"ר ירושלים. מועדון הכדורגל בני יהודה ת"א, לאורך כל השנים, קיבל באהבה לשורותיו שחקנים מכל המגזרים, ללא הבדל דת וגזע, כולל בסגל הקיים היום במועדון. בדיוק כמו איסמאילה סורו ומאוויס צ'יבוטה, שנפגעו אישית מההתנהגות אתמול, גם שאר השחקנים, אנשי המועדון ואוהדים רבים חשו נפגעים מההתנהגות הזו שאין לה כל מקום במגרשי הכדורגל ובכלל. נמשיך להאבק בכל דרך בגזענות, בדעות החשוכות ובמעשים מעין אלו, שכל מטרתם היא לפגוע בספורטיביות ובמועדון בני יהודה ת"א.

A post shared by בני יהודה תל אביב (@bnei_yehuda_tlv_official) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי